Recenzije 16. svibnja 2019.

Uz baklave i šerbet: Tjedan turske kulture

gastro postao gastro.24sata.hr
Predavanja, radionice, filmovi i još puno toga očekuje vas na Tjednu turske kulture koji će se odvijati do 18. svibnja u Zagrebu i Crikvenici.

Sinoć je u Zagrebačkom hotelu Westin uz nazočnost pomoćnika ministrice kulture, gospođe Hraste Sočo i gospodina Trupkovića, pomoćnika ministrice vanjskih i europskih poslova, gospodina Pape, zvanica iz javnog kulturnog i političkog života Republike Hrvatske, a uz nazočnost zamjenika predsjednika Instituta Yunus Emre iz Ankare, gospodina Feriduna Keşira, te Njegove Ekselencije gospodina Mustafe Babura Hizlana turskog veleposlanika u Republici Hrvatskoj svečano predstavljen Tjedan turske kulture koji se održava u Zagrebu i Crikvenici do 18.5.2019.

| Author: Promo foto: Promo

Ukupno 9 događanja prate ovogodišnji Tjedan turske kulture od izložbe keramike „Civilizacije Anadolije“ u Etnografskom muzeju u Zagrebu, predavanja violončeliste Uğura Işıka na Muzičkoj akademiji Učilišta u Zagrebu, radionice keramike koja će se organizirati u Školi primijenjenih umjetnosti i dizajna u Zagrebu, te kulinarske radionice u crikveničkom hotelu Esplanade koju vode dva poznata turska kuhara.

| Author: Promo foto: Promo

Vrhunac Tjedna turske kulture planiran je za 16. svibnja u 19 sati kada se u Arheološkom muzeju u Zagrebu otvara izložba „Göbeklitepe“.

| Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish  | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish  | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

Zvanice su imale priliku uživati u specijalitetima koje su pripremili poznati turski kuhari Ali Açıkçiçek i İdris Güler, te su imali priliku kušati šerbet, tradicionalno tursko piće. Predstavljanju Tjedna turske kulture nazočili su: pomoćnici ministrice kulture gđa Hraste Sočo i g. Trupković, pomoćnik ministrice vanjskih i europskih poslova, g. Papa.