Špajza 25. listopada 2018.

Kaufland u kampanji: „Naše mi najbolje paše“

Kaufland
gastro postao gastro.24sata.hr
„Naše mi najbolje paše“ slogan je trgovačkog lanca Kaufland kojim nastavlja suradnju s domaćim dobavljačima

Trgovački lanac Kaufland je u svibnju ove godine započeo kampanju „Naše mi najbolje paše“ čiji je cilj informirati javnost da u svom širokom asortimanu ima i velik izbor domaćih proizvoda.

 | Author: Kaufland Kaufland


U sklopu ove kampanje, pokrenuta je suradnja s mnogobrojnim domaćim dobavljačima kojima je, jednako kao i Kauflandu, na prvom mjestu kvaliteta i svježina proizvoda.

 | Author: Kaufland Kaufland


„Bitan aspekt kampanje je predstavljanje hrvatskih proizvođača kroz priče o njihovom radu, kako bi naši kupci dobili jasnu sliku o porijeklu proizvoda koje konzumiraju. Lijep primjer je priča međimurske obitelji Čeh koja na 7 hektara uzgaja čak deset sorti jabuka. Zatim obitelj Sršen iz plodne doline Neretve čiji je život s mandarinama započeo još 1968. godine. A kada je u pitanju meso vrhunske kvalitete, možemo izdvojiti suradnju s nekoliko obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji se bave uzgojem svinjetine u Hrvatskoj, primjerice OPG obitelji Jančo iz Punitovaca, OPG obitelji Kolesarić iz Dubočca ili OPG San obitelji Kolić iz Budrovaca. Drago nam je što i sva domaća junetina koju odsad nadalje možete pronaći na našem uslužnom pultu, dolazi od hrvatskih proizvođača iz udruge Baby Beef“, izjavio je Philipp Maximilian Sohler, član Uprave za Nabavu.

 | Author: Kaufland Kaufland
Kaufland već dugi niz godina surađuje s domaćim proizvođačima voća, povrća, mesa i mesnih prerađevina iz cijele Hrvatske. Sveukupno ovaj trgovački lanac u svom širokom asortimanu nudi preko 70% proizvoda domaćih dobavljača.

Više detalja pročitajte na web-stranici Kauflanda.

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.