Špajza 26. veljače 2016.

Rakije to go i likeri u čokanjima - novi hit na hrvatskom tržištu!

Rakija
foto: Thinkstock
gastro postao gastro.24sata.hr
Kada se približava vikend većina se nas voli opustiti i trgnuti nešto žestoko za bolje raspoloženje. Za jednostavnost konzumacije i sasvim nove ambalaže - pobrinule su se dvije domaće tvrtke u nastavku teksta...

Rakija to go

Do ove ideje je došao partner Ekstremnih rakija Magdić, Zlatan Rebec, koji je osmislio sam dizajn i pakiranje, a za sve ostalo tu je vlasnik firme - Igor Magdić.

„Profesionalno sam se počeo baviti proizvodnjom rakija i likera prije 6 godina, točnije od svoje 20 godine kad sam i osnovao tvrtku Tabor Magdić d.o.o.. Moj se djed bavio proizvodnjom rakija i održavao dugogodišnju tradiciju pečenja rakije u tom kraju, tako da sam imao dobru bazu. Vidjevši da se svi hoće uhljebiti u državne firme radi sigurnosti posla ili pobjeći u obećane zemlje gdje lova pada s neba, ja sam se uhvatio u koštac s privatnim poslom proizvodnje alkohola.

Sve rakije i rijeke proizvodim na imanju u Slunju koje je opremljeno tradicionalnom destilerijom i voćnjakom. Sirovine koje upotrebljavam su dijelom iz vlastitog voćnjaka, dok jedan dio zbog velike potražnje otkupljujemo od ostalih voćara.“ priča nam Igor. „Naši konzumenti su većinom ljudi koji prepoznaju kvalitetu, ne piju da bi se opili već da bi uživali u istoj, a prevladavaju žene koje uživaju u rakiji od dunje i višnjevcu.“

A tu je i njihova rakija kojoj je potrebna cenzura, a ono što je genijalno, jest pakiranje. I ova se rakija, naime, pakira u vrećice. To go!

Je*enica je brend rakija i likera koja muškarce hrabri, a žene opušta. U ponudi imamo medicu, borovniček, višnjevac, majmunovaču, malinu, jagodu, viljamovku i dunju, koja osim vrhunske kvalitete nudi jedinstveno pakiranje koje može poslužiti kao i poklon.“ Uglavnom, kvaliteta nije upitna, a Je*enicu možete pronaći u Roto Dinamic dućanima. Uglavnom, Rakija to go u vrećicama poput izotoničnih napitaka – svaka čast gospodinu Magdiću na ideji!

Rakija | Author: Promo foto: Promo

Čokanj!

Ništa udaljenija nije ni ideja zagrebačke firme Kutil d.o.o. koja se dosjetila svoju široku paletu likera – puniti u čokanje.

Čokanj ili čokanjčić tradicionalan je oblik čaše na našim prostorima iz kojeg se najčešće na eks – piju domaći žestoki specijaliteti.

Upravo su takva pakiranja osmislili u Kutilu pod nazivom Bogati, i sada u njima možete uživati u svako doba godine i ambijentu koji vama paše.

Rakije | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

„Naši klijenti su privatne i poslovne osobe, koje prepoznaju kreativan i organiziran rad. Cilj nam je postati vodeći domaći proizvođač sokova, toplih napitaka i likera, te sinonim za uspješnu domaću proizvodnju!“ – naime, u istim oblicima u kojima Magdić radi rakiju, Kutil radi – Jaffa sokove i Frappe cappucino!

„Pakiranje od 0,05 l Bogati likera dovoljno je za jedno pijenje te garantira užitak u svakoj kapljici. Proizvode se u čak 10 okusa: originalan lješnjak (liker kakav nigdje drugdje u RH ne postoji u prodaji), čokolada i karamela za mlade, egzotična vanilija, prozirni likeri od jabuke i kruške za hrabre, tradicionalni višnjevac, orahovac i medica te ženstveni liker Ruža hrvatska. Sadrže 22% alkohola.“ 

Uglavnom, nadamo se da će vam ove informacije dobro doći pred nastupajući vikend, naravno, uživajte i ne pretjerujte! 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.