Kolumne 21. veljače 2018.

Novitet u Steak & Wine House Domin: Domin burger

foto: Mario Jukić
gastro postao gastro.24sata.hr
Nakon što je sredinom prošle godine u svoj obiteljski restoran mladi i agilni chef Josip Domin uveo steakove i napravio mikro revoluciju na osječkoj restoranskoj sceni, odlučio je ponudu proširiti i s burgerima.

Domin burger je napravljen od prime beefa, čiste govedine i mesa vrhunske kvalitete uz njihova domaća peciva. Umak je pripremljen po njihovoj recepturi, a sir je poseban, gouda i mozzarella rastopljena i prelivena preko mesa.

Nakon Fabriqué beer & grilla u Osijeku se odnedavno odlični burgeri nude i u Dominu. „Najbitnija je kvaliteta mesa, riječ je o čistoj govedini, mesu koje inače ide u steakove. Odlučio sam napraviti iskorak i posjetiteljima ponuditi vlastiti hamburger, s najvažnijim naglaskom na kvalitetu i autentičnost. Od mesa do peciva, priloga, umaka sve je kod nas rađeno, u kući, u restoranu. U biti vrlo malo restorana radi i vlastito pecivo, a mi smo se odlučili baš na tu priču“, rekao je Josip. Inače njihova poslovna filozofija i jest svojevrsna samodostatnost i zaokruženost cijele priče. Domin objedinjuje caffe bar, smještajne kapacitete i restoran u kojem nastoje sve samo praviti, od peciva do slastica. 

 | Author: Mario Jukić foto: Mario Jukić

Od 19. veljače do 4. ožujka u Dominu se održava burger week gdje posjetiteljima nude Domin burger po promotivnoj cijeni od 40 kuna (uključeno i veliko pivo od 0,5 l). Po svemu sudeći, po sjajnim reakcijama posjetitelja, burgeri će postati i dio standardne ponude.

„Nakon steakova koji su sjajno prihvaćeni, odlučio sam napraviti dodatni iskorak i tržištu ponuditi novu dimenziju burgera. Naš restoran nema dostavu, jer jednostavno zbog transporta i vremenske distance od priprave do konzumacije ne mogu jamčiti istu kvalitetu svojih jela u restoranu i u dostavu. Ima pritisaka, ali se odupirem dostavi, ali steakove ne bih dostavljao ni za živu glavu. Cilj mi je ljudima nuditi vrhunski gastronomski doživljaj, a ne isključivo kalorije, i cilj mi je stvoriti naviku kod ljudi da posjećuju restorane, restoransku kulturu. Možda se doimam preambicioznim, ali polako uspijevam u svome naumu i u intervalima od nekoliko mjeseci uvijek napravim neke dodatne kvalitativne iskorake. Pozitivne reakcije posjetitelja su najbolja nagrada i feedback jer mi je to najbolja i prava potvrda da sam na dobrom putu“, dodaje. 

Josip je svakodnevno u restoranu od jutra do mraka. On radi burgere i ti burgeri imaju konstantu u kvaliteti, bez varijacija i lutanja. Inače burger po definiciji spada više u street food, ali kada se izrađuje u restoranu, i to od brižljivo biranih sastojaka, predano i s ljubavlju poprimi sve karakteristike prave delicije, a ne komada hrane kojeg će te pojesti s nogu.

 | Author: Mario Jukić foto: Mario Jukić

Domaće pecivo, kombinacija umaka, zelena salata, rajčica, kiseli krastavci, karamelizirani slatki luk koji daje poseban šmek i vrhunsko goveđe meso. Dobitna kombinacija! Burger se može i personalizirati, po želji gosta pojedini sastojci se mogu ubaciti ili izbaciti. Josip kaže da mu je u restoranu najprodavaniji Rib-eye steak, a posebno ga raduje što je u posljednje vrijeme uspio doći i do prime beef govedine.

Što se tiče nabavke govedine postoje tri klase: select, choice i prime. „U početku sam imao velikih problema s nabavom, nisam uspijevao nabaviti sve što sam želio, ali s vremenom sam educirao i mesare. Polako se mijenja kultura prehrane i to mi je drago“, završava mladi chef.

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.