Brunch predstavlja više od obroka – to je prije svega društveno iskustvo. Čak i u svijetu u kojem su ljudi neprestano povezani jedni s drugima putem digitalnih tehnologija, još uvijek postoji praznina koju stvara ljudska potreba za razgovorom face to face i neposrednim kontaktom, a kako to bolje napraviti nego uz dobru hranu i piće.
Hotel Mövenpick Zagreb započeo je sa svojim Sip & Dine Brunch eventima, jedinstvenim u Zagrebu po nekonvencionalnom a la carte/street-food konceptu, a održavat će se subotom i nedjeljom od 12 do 15 sati u Nikola's restoranu. Prvi brunch, kako i priliči svakoj premijeri, uz vrhunske delicije chefa Tomislava Varge, začinio je i odličan nastup dua La Papa.
Gost ima slobodu kreacije
“Naš koncept temelji se na jednostavnom ali modernom pristupu, budući da smo odabrali nekoliko najomiljenijih jela ili priloga unutar svake kategorije jelovnika i dali gostu slobodu kreiranja svog brunch iskustva. Kao i uvijek kada je naša kuhinja u pitanju, biramo svježe namirnice, vodimo se modernim recepturama i trudimo se održati premium kvalitetu naše gastronomske ponude“, kaže chef Varga.
Losos, pečena govedina, avokado, različite varijacije jaja, razne kombinacije povrća i salata, domaći kruh i peciva…, gosti doista imaju širok izbor namirnica, a u brunch meniju chef Varga posebno izdvaja pojačan izbor slastica, s naglaskom na čokoladne praline, lizalice od bijele i tamne čokolade, mini čokoladnu fontanu te ostale delicije po kojima je Mövenpick brend svjetski poznat.
Tu su prije svega belgijski vafli s karamelom i čokoladom, brownie sa sladoledom, granola s jogurtom i bobičastim voćem, a specijalno u ponudi je i - koktel Bellini. Riječ je o piću koje je vrlo osvježavajuće, privlačno i otmjeno, kreirao ga je Giuseppe Cipriani, osnivač poznatog bara Harry's u Veneciji. On je pomiješao pire bijelih breskvi iz Verone s pjenušcem i posvetio ga venecijanskom umjetniku iz 15. stoljeća Giovanniju Belliniju.
Brunch boom
Koncept bruncha, tog hibrida između doručka i ručka, postoji već desetljećima, premda tek posljednjih godina doživljava pravi 'boom'. Iako se može posluživati cijeli tjedan, gosti ga najviše traže upravo vikendom. Uzlazni trend pokreću milenijalci, koji u brunchu vide idealan način da se u lijeno subotnje ili nedjeljno jutro, nakon noćnog veselja, zabave s prijateljima, ili ljudi koji naporno rade čitav tjedan, pa im ovakve gastro-forme savršeno zadovoljavaju potrebu za društvenim životom i hedonizmom.
"Kad je britanski pisac Guy Beringer još 1895. pozvao ljude na brunch, ideja je bila: ustanite kasno, okupite svoje prijatelje i čavrljajte uz gozbu. Detalje te svoje inovacije opisao je u eseju "Brunch: A Plea" u Hunter's Weeklyju. Danas je došlo vrijeme za nadogradnju, pa smo u Mövenpicku Zagreb kreirali brunch prema željama nove generacije“, kaže Hans Prins, direktor klastera hotela Mövenpick Zagreb i Pullman Zagreb.
Drukčiji pristup gastronomiji
Nikola's restoran već je dobro poznat kao mjesto koje nudi drukčiji pristup svakom obroku. Fokus je na suvremenim tehnikama kuhanja i tradicionalnim domaćim namirnicama, a i sam ambijent, inspiriran velikim Nikolom Teslom, zasigurno je adut više.
Uz novu vikend-brunch ponudu i dodatnu prednost – mogućnost da gosti ekskluzivno u Zagrebu uživaju u jedinstvenom koktelu Bellini, Mövenpick Hotel Zagreb definitivno postaje hot mjesto u gradu za profinjene doživljaje.