Petra Hedorfer, predsjednica Upravnog odbora Njemačke turističke zajednice, objašnjava: „Njemačka kuhinja obuhvaća mnoštvo različitih regionalnih načina kuhanja i specijaliteta. Raznovrsna gastronomska ponuda – od jednostavnih gostionica do gurmanskih restorana – predstavlja jednu od naročitih prednosti Njemačke, koju mi upravo ovom kampanjom izdvajamo i ističemo. Fokusirajući se na regionalne i sezonske ponude mi podržavamo pozicioniranje Njemačke kao održive destinacije i promociju turizma u ruralnim područjima“.
Krosmedijalna strategija kampanje
Tematska kampanja „Kulinarska Njemačka“ počiva na tri blisko utemeljena stupa, koji se sredstvima komunikacije dalje međusobno povezuju. Filmski projekt će u bliskoj suradnji s regionalnim marketinškim organizacijama u okviru pojedinačnih autentičnih priča predstaviti specijalitete tipičnih regionalnih kuhinja. Ovaj projekt podržava multimedijalne prezentacije tema u online i offline aktivnostima Njemačke turističke zajednice.
Na inozemnim tržištima Njemačka turistička zajednica će se oslanjati na kulinarske događaje s kamionima s hranom, koji će kroz kick off manifestacije biti dodatno medijski promovirani. Intenzivnom suradnjom s partnerima – između ostalog i s Njemačkim institutom za vina (DWI) – Njemačka turistička zajednica intenzivira medijsku prisutnost godišnje teme na inozemnim tržištima.
Lifestyle element kulinarstva
Regionalne nedjeljne tržnice su, kao i festivali hrane i manifestacije s kamionima s hranom, čvrst sastavni dio urbanog života, a sve više gastronoma razvija svoju ponudu na osnovi regionalnih i sezonskih proizvoda, kao i tradicionalnih recepata, kako bi bili u mogućnosti da ponude domaću kuhinju bogatog ukusa. Gosti iz cijelog svijeta naročito intenzivno i autentično doživljavaju njemačku kulturu jela i pića za vrijeme tradicionalnih festivala koje održavaju tijekom čitave godine.
Raznovrsnost ponude, od zvjezdicama odlikovanih restorana do ulične hrane
Aktualni Michelin vodič odlikovao je 292 restorana s jednom do tri zvjezdice, što je više nego ikad ranije. Oni pokazuju razvoj njemačke gastronomije u usporedbi s međunarodnim standardima. Pored toga, kulinarska svakodnevica u Njemačkoj vrlo je internacionalna: pored tradicionalne, na gastronomsku ponudu Njemačke utjecale su i mediteranska, orijentalna i azijska kuhinja, a u ponudi je sve, od ugodnih restorana do povoljnih brzih usputnih zalogaja.
Pijte sa zadovoljstvom
Vino i pivo podjednako važe za njemačka nacionalna pića i imaju visoka međunarodna priznanja. Njemački institut za vino (DWI) poznavaocima vina nudi mogućnost da dožive tradicionalno umijeće zanata u 13 vinskih regija ili da se u izvrsnim vinotekama prepuste savjetima eksperata. Putovanje kroz vinsku regiju kombinira aktivan odmor i uživanje. Turisti mogu doživjeti najljepše „vinogradarske poglede“ na vinskim regijama. Rizling Lounge barovi Njemačkog institute vina u suradnji s odabranim gastronomima svojim gostima na suvremen način i izvan vinogradarskih predjela približavaju umjetnost spravljanja i uživanja u vinu.
Druženje s predstavnicima Njemačke turističke zajednice proteklo je u zagrebačkom restoranu RougeMarin u više nego ugodnom druženju s ljudima iz Lufthanse, koji su pritom velikom tortom obilježili okrugli jubilej - 50 godina svog prisustva u Hrvatskoj!
Art umjetnik Krešimir Golubić - Leon je pritom sprejevima jednog starog Trabanta pretvorio u modernu zvijezdu, a redakcija Gastro.hr-a potanko isplanirala posjete novim destinacijama u sljedećem razdoblju. Njemačko, eto nas!