Ovogodišnji predstavnici Hrvatske na Eurosongu, riječki bend Let 3 svojom pjesmom "Mama ŠČ!" izazvali su brojne reakcije, a video s nastupa na Dori na YouTubeu bilježi rekorde gledanosti. Slično bi se moglo dogoditi i sa ŠČ! pivom koje je zapravo u prodaji prisutno već od ranije, no nije dobilo medijsku pozornost sve do pobjede Leta 3 na Dori u Opatiji proteklog vikenda. Pivo je frontmen benda Damir Martinović Mrle već ranije kreirao s Danijelom Radekom iz pivovare Lepi dečki iz Čakovca.
"Kliknuli smo nakon koncerta koji su ovdje kod nas imali 2021. godne. Mrle je već bio krenuo s nekim ŠČ! proizvodima, ali je htio i pivo", rekao je Danijel Radek za Večernji list i dodao kako su prošle godine osmislili i drugo pivo - RiČku koju su prošle godine predstavili na koncertu Leta 3 u Čakovcu.
ŠČ! je lagano blond ale pivo s malim postotkom alkohola, 4,1 %. Ovo Mrletovo pivo može se kušati u nekoliko zagrebačkih lokala, te kupiti primjerice u rokerskom Rockmarku, a može se naručiti i u web shopu pivovare Lepi dečki iz Čakovca. Naručuje se karton od 20 boca zapremine 0,5 l po cijeni od 44 eura (2,20 eura po boci), što uključuje povratnu naknadu.
Drugo Mrletovo pivo nastalo u suradnji s Lepim dečkima, RiČka opisuje se pak kao prvo žensko pivo u koje su zaljubljeni svi muškarci, a riječ je o crvenom ale pivu sa 4,6 % alkohola. Potražnja je velika, a hoće li ostati dovoljno količina za plasman na europsko tržište tijekom nastupa Leta 3 na Eurosongu, vrijeme će pokazati ;)