Streaming servis Netflix ima brojne odlične gastro emisije – od dokumentarnih do natjecateljskih showova. No sada otišli korak dalje te počeli prodavati vlastito vino, koje su povezali s emisijom koja nema veze s kulinarstvom.
Naime, Netflix je pokrenuo novu marketinšku kampanju kojom promoviraju 6. sezonu showa "Love is blind", a u tom im pomaže vinarija Cupcake Vineyards. Vino je, uključujući i njegovu ambalažu, inspirirano zlatnim čašama iz kojih natjecatelji piju dok su u showu pa je tako čitava boca ovog vina zlatne boje.
Vino je nazvano "Love Is Wine" i dostupno je diljem SAD-a, ali i na stranici vinarije od 1. veljače. Vino je napravljeno od sorte chardonnay, a oni koji su ga već uspjeli kušati, u njemu su zamijetili arome maslaca, marelice, jabuke i vanilije.
"Namjera nam je da ovo vino bude prisutno u trenucima istinske povezanosti s prijateljima i voljenim osobama koji uključuju i čašu vina. Zato nam se ova ideja učinila kao savršena suradnja", poručuju iz vinarije Cupcake Vineyards.
Tijekom popularnog Netflixova showa "Love is blind", često se postavlja pitanje "Je li ljubav uistinu slijepa?" te je to pitanje postalo pravi klasik. A sada, kad se pojavilo i vino vezano uz show, imaju i novu frazu "Je li ljubav uistinu… vino?" na koju se natjecatelji i ljubitelji showa tek navikavaju.