Nove vrećice slatkiša u središtu pozornosti stavljaju slatke glasnogovornice Brown, Green i njihovu novu prijateljicu - Purple, prenosi portal miss7. To je M&M-ov prvi novi lik u više od desetljeća. Trojac je na pakiranju prikazan naopako kako bi predstavljao nekoga tko "preokreće status quo".
Prikladno, ovo je prvi put da se Purple pojavljuje na M&M's pakiranju. Njezin debi na pakiranjima za Međunarodni dan žena značajan je, jer ju je Mars predstavio kao simbol prihvaćanja, individualnosti i inkluzivnosti.
Novo pakiranje ima za cilj inspirirati žene koje obavljaju hvalevrijedan posao na svom radnom mjestu i u svakodnevnom životu. Do 15. siječnja obožavatelji M&M's-a mogli su nominirati žene koje poznaju, a "koje mijenjaju status quo". Odabrane će biti prikazane na platformama M&M's-a i bit će nagrađene sa 10.000 dolara za "daljnje financiranje svog okretanja". Mars će uži izbor objaviti na Međunarodni dan žena 8. ožujka.
Prvi put na pakiranju M&M's-a pojavljuje se nova junakinja Purple
Međunarodni dan žena obilježava se diljem svijeta 8. ožujka kako bi se skrenuo fokus na pitanja poput rodne ravnopravnosti, reproduktivnih prava i drugih aspekata koji utječu na prava žena. "Žene diljem svijeta mijenjaju način na koji definiraju uspjeh i sreću dok izazivaju status quo, pa smo oduševljeni što ih možemo prepoznati i slaviti. A tko bi nam mogao bolje pomoći u toj misiji od naših vlastitih glasnogovornika - Green, Brown i Purple?", napominje glavna direktorica marketinga tvrtke Mars Wrigley North America, Gabrielle Wesley.
Novi ženski M&M's podupire angažirane žene na svim područjima
Brend se udružio s kreatoricama promjena kako bi dale vlastito mišljenje o njihovim slatkim glasnogovornicama. Među njima su dizajnerica ulične odjeće i zagovornica samoljublja Ashlee Muhammed, hip hop sestra blizanka dua Aint Afraid, LGBTQ+ kolumbijska umjetnica grafita Ledania, kreativna direktorica i dizajnerica Barbiana Liu koja osnažuje mlade poduzetnice i kreatorica realističnih torti Liz Marek.