Nove vrećice slatkiša u središtu pozornosti stavljaju slatke glasnogovornice Brown, Green i njihovu novu prijateljicu - Purple, prenosi portal miss7. To je M&M-ov prvi novi lik u više od desetljeća. Trojac je na pakiranju prikazan naopako kako bi predstavljao nekoga tko "preokreće status quo".
Prikladno, ovo je prvi put da se Purple pojavljuje na M&M's pakiranju. Njezin debi na pakiranjima za Međunarodni dan žena značajan je, jer ju je Mars predstavio kao simbol prihvaćanja, individualnosti i inkluzivnosti.
Novo pakiranje ima za cilj inspirirati žene koje obavljaju hvalevrijedan posao na svom radnom mjestu i u svakodnevnom životu. Do 15. siječnja obožavatelji M&M's-a mogli su nominirati žene koje poznaju, a "koje mijenjaju status quo". Odabrane će biti prikazane na platformama M&M's-a i bit će nagrađene sa 10.000 dolara za "daljnje financiranje svog okretanja". Mars će uži izbor objaviti na Međunarodni dan žena 8. ožujka.
Međunarodni dan žena obilježava se diljem svijeta 8. ožujka kako bi se skrenuo fokus na pitanja poput rodne ravnopravnosti, reproduktivnih prava i drugih aspekata koji utječu na prava žena. "Žene diljem svijeta mijenjaju način na koji definiraju uspjeh i sreću dok izazivaju status quo, pa smo oduševljeni što ih možemo prepoznati i slaviti. A tko bi nam mogao bolje pomoći u toj misiji od naših vlastitih glasnogovornika - Green, Brown i Purple?", napominje glavna direktorica marketinga tvrtke Mars Wrigley North America, Gabrielle Wesley.
Brend se udružio s kreatoricama promjena kako bi dale vlastito mišljenje o njihovim slatkim glasnogovornicama. Među njima su dizajnerica ulične odjeće i zagovornica samoljublja Ashlee Muhammed, hip hop sestra blizanka dua Aint Afraid, LGBTQ+ kolumbijska umjetnica grafita Ledania, kreativna direktorica i dizajnerica Barbiana Liu koja osnažuje mlade poduzetnice i kreatorica realističnih torti Liz Marek.