Hrvatski pekarski brend Boogie Bakery u Zagrebu je otvorio novi pogon iz kojeg u svijet odlaze hit pekarski proizvodi. Pogon srednje veličine, prostire se na 2000 m2 i relativno je velik laboratorij sa slastičarnicom, pekarnicom, uredima za Boogie Lab i Boogie Bakery.
Pogon radi u dvije smjene. Nove tehnologije razvijaju sami u pogonu od postojećih, a koje uključuju najbolje miksere, najbolje linije za oblikovanje, najbolje peći i komore.
Kroštula je postala Boogie Bakery
U pogonu se razvijaju sve vrste proizvoda. Svaki proces ima svoju kontroliranu temperaturu. Oni su prepoznati po tom da razvijaju vlastite tehnologije. Pod ovim brendom se proizvode isti proizvodi koji su se prije proizvodili pod brendom Kroštula.
To su uglavnom različite vrste sourdough proizvoda, kao što su sourdough kruhovi, pogače, bageti, burgeri i peciva. To je ono što treba u svakom hotelu više kategorizacije ili boljem trgovačkom lancu.
Došlo je i do prelaza iz Kroštule u Boogie Bakery uslijed odluke da se više okrenu velikim formatima pekarnica, koje su ujedno i restorani. S velikim uspjehom Boogie brenda i s internacionalizacijom posla, odlučili su da im je operativno puno lakše fokusirati se na jedan brend i graditi Boogie brend kroz Boogie Bakery i Boogie Lab, kao jedan domaći brend koji je krenuo iz Hrvatske, ali s međunarodnim potencijalom.
Sourdough na veliko
Osnovna filozofija Boogie Bakery je ta da proizvodi prave sourdough proizvode na veliko. Njihova misija je da oni budu što dostupniji i u konačnici da ga proizvode što efikasnije koristeći moderne tehnologije i razvijajući vlastitu tehnologiju, te ga na taj način dostavljaju na što veće udaljenosti i po što konkurentnijoj cijeni.
Trenutno se proizvodi najviše plasiraju na tržište Hrvatske i Amerike. To su im dva najbolja tržišta do sada, ali kroz ovu su godinu ušli i na tržište u partnerstvima s lokalnim poduzetnicima u Švicarskoj i u Švedskoj.
Imaju distribuciju i za Sloveniju, Austriju, Njemačku, Srbiju, Cipar, Grčku i još neke manje države, ali trenutno su u pregovorima s nekoliko drugih distributera, tako da se sada njihova mreža po Europi stalno širi. Ove godine izvoze dosta veliku količinu panettonea u Englesku.
50.000 proizvoda dnevno
U novom zagrebačkom pogonu dnevno proizvode oko 50.000 proizvoda. Maksimalni kapacitet u oba pogona je, računajući vanjske partnere, oko 100.000 proizvoda u danu.
U Americi surađuju s dva najveća distributera za ugostiteljstvo. Trenutno traju pregovori s velikim trgovačkim lancima te s najvećim lancem hotela od 5 zvjezdica na svijetu.