Pjevačica, glumica, modna dizajnerica, uspješna poduzetnica… sve je to 53-godišnja Jennifer Lopez, koja je odnedavno i vlasnica novog brenda koktela Delola. U njezinoj liniji (naziv je inspiriran njezinim nadimkom Lola) bit će tri spritza, a svaki će sadržavati drugačiji žestoki alkohol kao bazu.
Linija u trgovine diljem Amerike stiže već ovaj mjesec, a u liniji su spritzevi The Bella Berry s votkom, Paloma Rosa s tekilom te L'orange s amarom. Boca od 750 ml stajat će 23, a boca od 375 ml 12 dolara.
"Nekako mi se čini da sam u posljednje vrijeme postala manje ovisna o poslu, te da više uživam u životu, a ova linija koktela je nešto što sam oduvijek željela napraviti. Jako volim zvati ljude u goste kod sebe, organizirati zabave… Uvijek među prvima zauzmem plesni podij na raznim partyjima, ponekad čak i zaplešem na stolu. Eto, takva je i Lola", rekla je Lopez.
"Ne pijem puno alkohola, pa su ovi kokteli idealni za mene. Htjela sam da u mojoj liniji budu kokteli ugodnog okusa, malo zdravija opcija, s manje kalorija, i da obavezno budu bez glutena", dodaje Lopez.
Svaka čaša njezinog koktela sadrži oko 110 kalorija te postotak alkohola približan onome u čaši vina (oko 13%). U ovim craft koktelima, osim žestokih pića, mogu se naći i sastojci poput sokova od bazge, hibiskusa ili marakuje. Reklamu za svoju novu liniju koktela Jennifer je snimala u Italiji.
"Spritzevi su jako popularni u Italiji. Kad god bih ranije putovala u Italiju, moja čaša bila bi uz mene tako da mogu ispijati omiljeno piće gutljaj po gutljaj. Za nekoga tko je rođen u Bronxu i nije u mladosti baš imao prilike tulumariti po brodovima, ovakav način partijanja na moru s čašom omiljenog pića predstavlja ultimativan način glamuroznog načina života, ali i priliku za opuštanje.
U ovim mojim koktelima Jenny from the block upoznaje talijansku obalu", objašnjava Lopez za magazin People te dodaje kako su njezini kokteli idealni za ispijanje na brunchevima, ljetnim zabavama, večerama…