U pitanju je najnoviji internet trend koji je zahvatio Južnu Koreju - gastronomski voajerizam, koji predstavlja odličnu priliku za zaradu, u društvu u kojem konstantno raste broj izoliranih i usamljenih osoba.
Među onima koji su iskoristili ovaj trend je i spomenuta Park Seo-yeon, poznata kao Diva. Iz svog stana u okolici Seula svakog dana emitira po tri sata video-materijala, a dok emisija traje, gledatelji joj šalju virtualne balone, a svaki košta 100 vona, odnosno devet američkih centi. Na taj način ona uspijeva mjesečno zaraditi oko 9.400 američkih dolara (7000 eura).
Prvo je počelo kao hobi, prije tri godine, ali je onda Park Seo-yeon shvatila da zarađuje više nego na svom redovnom poslu, pa je dala otkaz u konzultantskoj tvrtki.
"Ljudi pronalaze u ovome zamjenski užitak, kada ne mogu jesti ovoliko, kada ne mogu naći tu hranu navečer ili kada su na dijeti", kaže ona.
Moderna Južna Koreja suočava se s raspadom obiteljskih vrijednosti. Prema predviđanjima do 2030. godine broj kućanstava s jednim članom porast će s 25,3 posto, koliko ih je bilo 2012. godine, na 32,7 posto, što predstavlja najbržu stopu rasta među visokorazvijenim zemljama.
"Usamljenost je jedan od ključnih faktora. Ovaj show je popularan zato što pruža tisućama ljudi da međusobno komuniciraju preko chata", Kaže Park.
Oko 3,500 ljudi vode ovakve show programe, a najpopularnije čak sponzoriraju neki poznati restorani.
"Diva" kaže da je ne motivira samo novac i smatra da radi humanu stvar: "Odličan je osjećaj kada mi netko kaže da se uspješno bori s anoreksijom zahvaljujući meni, ili kada mi ljudi kažu da im moje emisije pomažu dok se liječe u bolnici i moraju jesti sami. Neki su rekli i da su smršavjeli gledajući moju emisiju. "