Špajza 02. listopada 2018.

Hrvatske mame ponovo odabrale Gavrilović

foto: Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
Drugo istraživanje ‘Odabrale mame’ uvrstilo je Gavrilović među 17 najboljih proizvoda i usluga na hrvatskom tržištu. Više od 9.000 majki u kategoriji tirolskih salama složile su se: ‘Gavrilovićeva je najbolja!’

One dežuraju 24/7, 365 dana u godini, drže 3 kuta kuće i rade najteži posao na svijetu. Pogodili ste, to su naše mame. Upravo zbog vodeće uloge u kućanstvu, njihovoj preporuci i odabiru skloni smo najviše vjerovati na osnovu čega je agencija za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja Selektiva po drugi put provela istraživanje "Odabrale mame" koje je uključivalo 9.000 majki u odabiru najboljih proizvoda i pružatelja usluga. 

Tim povodom upriličena je dodjela nagrada tvrtkama čiji su proizvodi i usluge ocijenjeni najboljima na hrvatskom tržištu među kojima se našao i Gavrilović s tirolskom kobasicom koja je proglašena najboljom u kategoriji tirolskih salama.

 | Author: Promo foto: Promo

“Izuzetno smo ponosni što upravo hrvatske majke biraju Gavrilović kao jedan od omiljenih proizvoda za obitelj. Ovo drugo po redu priznanje ima posebnu težinu jer svi znamo koliko je glas majke potkrijepljen pomnim razmišljanjem, savjetovanjem s drugim potrošačima te koliko mu se, u konačnici, vjeruje. To nam je izvrstan kompas za razvoj proizvoda i poticaj da nastavimo ispunjavati očekivanja naših šefica domaćinstava kao i ostalih članova obitelji”, izjavio je Trpimir Lovreković, direktor marketinga u Gavriloviću.  

Novo istraživanje zadovoljstva majki provedeno je on-line putem, a realizirana su četiri odvojena on-line istraživanja u kojima je sudjelovalo više od 9.000 majki svih dobnih skupina od kojih su najzastupljenija dobna skupina majke od 25 do 34 godine starosti. Valja naglasiti kako je čak 95% mama on-line anketu ispunilo putem smartphone uređaja te da će se u bliskoj budućnosti otvoriti i mogućnost testiranja i degustacija proizvoda na velikom panelu. 

 | Author: Promo foto: Promo

Najzastupljeniji su bili proizvodi koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu kao i usluge koje povremeno ili stalno koristimo. Kod svakog proizvoda ocjenjivalo se zadovoljstvo korištenjem, njegova privlačnost, procijenjena vrijednost za uloženi novac te namjera ponovne kupnje.

Istraživanje 'Odabrale mame' pokrenuto je u Hrvatskoj prvi puta prošle godine, a oznaka 'Odabrale mame' pokazala se kao izvrstan saveznik u kupnji, uštedi vremena te kao dodatna potvrda kvalitete proizvoda i usluga na domaćem tržištu

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.