Špajza 21. prosinca 2018.

Kako izgleda kada najbolje domaće blogerice udruže snage

foto: Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
Influenceri, blogeri, Instagrameri postali su dio naše svakodnevice. Razni sadržaji putem blogova, objava na društvenim mrežama ulaze u naše živote, bude naš interes, a sve češće iz istih i ponešto naučimo.

Tako je posebno zanimljiva i online gastro scena koja svakim danom, kroz fotografije hrane, nove recepte i savjete u pripremi jela, inspirira mnoge. Kraj godine je uvijek bogat raznim događanjima, a ovaj put je donio i pravu poslasticu za food blogere, ali i one koji to tek žele postati.

Delimano, poznati kulinarski brand, kroz svoj projekt „Postani Delimano food bloger“ podržao je mlade snage na hrvatskoj gastro sceni u njihovoj strasti i ljubavi prema kuhanju.

 | Author: Promo foto: Promo

U sklopu Delimanovog projekta, tijekom studenog i prosinca, na nagradnom natječaju odabrano je 10 kandidata koji su svojim prijavljenim radovima pokazali izniman trud i aspiraciju da se etabliraju kao gastro blogeri. Zatim su za njih održane četiri tematske radionice pod mentorskom palicom poznatih gastro blogerica Andree Cukrov, Sandre Rončević, Ive Savić i Ivane Šakić.

Radionice su pokrivale teme: tradicionalna hrana, egzotična hrana, brzo, a zdravo te slastice, a na njima su mlade, predane blogerice (@foodandmoodblog, @foodona_, @ivafi_healthylittletooth, @kefirolicious, @_mama_drama, @mamika.tea, @miss_devildoll, @pinchofamour, @veganica_hr, @whoishungry) imale priliku pripremiti više od 25 ukusnih jela, naučiti trikove i savjete, savjete o pripremi i prezentaciji hrane kroz bloging i fotografiranje.

 

 | Author: Promo foto: Promo

Radionice i projekt podržala je renomirana i cijenjena pjevačica Ksenija Erker, koja je ujedno i Delimano ambasadorica.

„Ponosni smo i zadovoljni da smo baš mi kroz projekt Delimano food bloger mogli pružiti vjetar u leđa novim, kvalitetnim snagama na hrvatskoj online gastro sceni. Fantastična energija i pozitiva koju je ovaj projekt donio, nama je dodatni poticaj da nastavimo u približavanju mlađoj, online ciljnoj skupini što nam je svakako jedan od fokusa za iduću godinu“, zaključila je Dijana Maglov, Delimano Senior Brand Managerica.

Donosimo vam u nastavku nekoliko fotografija sa završnog događanja ovog inspirativnog projekta.

 | Author: Promo foto: Promo  | Author: Promo foto: Promo  | Author: Promo foto: Promo  | Author: Promo foto: Promo

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.