Špajza 115 prikaza 21. prosinca 2018.

Kako izgleda kada najbolje domaće blogerice udruže snage

Promo
Influenceri, blogeri, Instagrameri postali su dio naše svakodnevice. Razni sadržaji putem blogova, objava na društvenim mrežama ulaze u naše živote, bude naš interes, a sve češće iz istih i ponešto naučimo.

Tako je posebno zanimljiva i online gastro scena koja svakim danom, kroz fotografije hrane, nove recepte i savjete u pripremi jela, inspirira mnoge. Kraj godine je uvijek bogat raznim događanjima, a ovaj put je donio i pravu poslasticu za food blogere, ali i one koji to tek žele postati.

Delimano, poznati kulinarski brand, kroz svoj projekt „Postani Delimano food bloger“ podržao je mlade snage na hrvatskoj gastro sceni u njihovoj strasti i ljubavi prema kuhanju.

 | Author: Promo Promo

U sklopu Delimanovog projekta, tijekom studenog i prosinca, na nagradnom natječaju odabrano je 10 kandidata koji su svojim prijavljenim radovima pokazali izniman trud i aspiraciju da se etabliraju kao gastro blogeri. Zatim su za njih održane četiri tematske radionice pod mentorskom palicom poznatih gastro blogerica Andree Cukrov, Sandre Rončević, Ive Savić i Ivane Šakić.

Radionice su pokrivale teme: tradicionalna hrana, egzotična hrana, brzo, a zdravo te slastice, a na njima su mlade, predane blogerice (@foodandmoodblog, @foodona_, @ivafi_healthylittletooth, @kefirolicious, @_mama_drama, @mamika.tea, @miss_devildoll, @pinchofamour, @veganica_hr, @whoishungry) imale priliku pripremiti više od 25 ukusnih jela, naučiti trikove i savjete, savjete o pripremi i prezentaciji hrane kroz bloging i fotografiranje.

 

 | Author: Promo Promo

Radionice i projekt podržala je renomirana i cijenjena pjevačica Ksenija Erker, koja je ujedno i Delimano ambasadorica.

„Ponosni smo i zadovoljni da smo baš mi kroz projekt Delimano food bloger mogli pružiti vjetar u leđa novim, kvalitetnim snagama na hrvatskoj online gastro sceni. Fantastična energija i pozitiva koju je ovaj projekt donio, nama je dodatni poticaj da nastavimo u približavanju mlađoj, online ciljnoj skupini što nam je svakako jedan od fokusa za iduću godinu“, zaključila je Dijana Maglov, Delimano Senior Brand Managerica.

Donosimo vam u nastavku nekoliko fotografija sa završnog događanja ovog inspirativnog projekta.

 | Author: Promo Promo  | Author: Promo Promo  | Author: Promo Promo  | Author: Promo Promo

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.