Kaže se da tko čeka na kraju i dočeka. Da je ta poslovica istinita, uvjerili su se svi vjerni obožavatelji Volcano menija popularnog američkog lanca Taco Bell, koji su tražili njegov povratak u ponudu ovog lanca brze hrane. Taco Bell je traženi meni vratio, a u promociji je pomogla slavna Paris Hilton.
U kampanji koja stilski prati Y2K ikonografiju, Paris Hilton odgovara na telefonske pozive korisnika Taco Bella. Najbolja je stvar da biranjem broja 1-844-THTS-HOT obožavatelji uistinu mogu dobiti savjet o tome što je popularno kroz šest unaprijed snimljenih poruka Paris Hilton.
Ažurirani Volcano jelovnik, koji nadograđuje uobičajene stavke Taco Bella, uključuje legendarni Volcano Burrito i Volcano Taco, kao i velikih količina Lava umaka.
Ova kampanja nije iznimka, lanci brze hrane često se odlučuju za kolaboracije sa sportskim, glazbenim i glumačkim zvijezdama da bi potaknuli prodaju svojih proizvoda. McDonald's je 2020. godine pokrenuo lavinu suradnjom s poznatim reperom Travisom Scottom.
Iako su zlobnici komentirali da se radi samo o Big Macu sa špekom i čaši Spritea s malo više leda, ovaj je potez donio McDonald'su ozbiljan profit. U isti su se vlak nakon toga pokušali ukrcati i drugi veliki lanci brze hrane, s manje ili više uspjeha.
McDonald’s je svijetu predstavio i Cardi B & Offset Meal, i to u najskupljem televizijskom terminu, reklamom u pauzi Super Bowla. Obrok s njihovim potpisom objedinjuje cheeseburger s barbecue umakom, veliki hamburger sa sirom, dva pića, pržene krumpiriće i pitu od jabuka.
Ali nisu sve suradnje lanaca brze hrane i poznatih osoba tako benigne. Neki tu suradnju koriste i da bi ocrnili konkurenciju. Tako je Arby's predstavio Pusha T sendvič, da bi malo nakon toga poznati reper objavio i pjesmu u kojoj blati McDonald'sov Filet-O-Fish sendvič.