Mislili smo da je Barbiemanija završila, no očito je Barbie trend još toliko snažan da se i dalje na tržište plasiraju proizvodi inspirirani najslavnijom lutkom. I to ne samo u modi i lifestyleu općenito, već i u gastronomiji.
Nakon Barbie burgera, ružičaste tjestenine, pink sladoleda i rozog umaka, na tržište stiže i Barbiecue umak – ružičasta verzija BBQ umaka tvrtke Heinz, koja je novi umak proizvela u suradnji s tvrtkom Mattel, koji proizvode slavnu lutku.
Uz Barbiecue umak odlično ide i Tomato Kenchup
Heinz Classic Barbiecue umak je posveta 65. godišnjici Barbie, a sastoji se od neobične mješavine veganske majoneze i umaka za roštilj. Heinz UK predstavio je umak u objavi na Instagramu u kolovozu prošle godine, zajedno s bocom njegove druge posebne iteracije: Tomato Kenchup (klasični kečap posvećen Barbieinu zgodnom partneru Kenu).
Ružičasta boja zahvaljujući cikli
Ovaj novi Barbieland umak svoju karakterističnu ružičastu boju dobiva zahvaljujući ekstraktu cikle, kojim brend predlaže da 'uljepšamo' svoj burger, kako u estetskom tako i u okusnom smislu. U početku će Barbiecue uma biti dostupan isključivo u Velikoj Britaniji i Španjolskoj, iako postoji ideja da se u budućnosti ponuda proširi i na druga tržišta.