Paul Newman i A.E. Hotcher, njegov prijatelj i poslovni partner, 1982 osnovali su kompaniju Newman's Own. Sve je krenulo s dresingom za salate koje su sami pripremali i poklanjali prijateljima. Nakon što su uspjeli komercijalizirati i uspješno prodavati umake za salate, biznis su proširili na umake za tjesteninu, smrznute pizze, voćne koktele, kokice i salsu. U samo nekoliko godina uspjeli su napraviti uspješnu kompaniju koja je osim po prehrambenim proizvodima i Newman etiketama poznata i po dobrotvornom radu.
Newman i njegova kći Nell osnovali su i Newman's Own 1993. koja je postala sinonim za organsko voće i povrće, perece, kolače, kavu, vino, pa čak i za organsku hranu za kućne ljubimce. Uz pomoć popularnih kuharica doprinjeli su da organska hrana u SAD-u postane modom. Od osnutka tvtke pa do danas donirali su više od 450 milijuna dolara u dobrotvorne svrhe. Tvrtka uplaćuje 100% do dobiti nakon oporezivanja u Newman' Own Fonudation koja pak donira novac u razne obrazovne i karitativne organizacije.
"Moja dobit bit će podijeljena među brojnim dobrotvornim organizacijama - jedne su povezane sa crkvom, a druge sa zaštitom i očuvanjem prirode" misao je vodilja tvrtke.