Kolumne 08. srpnja 2017.

Pečene breskve u divnom ljetnom desertu!

Fitness Klinika
gastro postao gastro.24sata.hr
Kada smišljamo nove kombinacije uvijek imamo na umu nutritivnu vrijednost obroka i zato često koristimo posni sir. Na 100 g ima 12 g proteina koji su gradivni element našeg tijela.

U trgovinama se može nabaviti pasirani posni sir koji je kremast, ili pak obični možete obraditi štapnim mikserom i dobiti sličan efekt. Dakle, recept za ukusan i nutritivno hranjiv obrok je jednostavan.

 | Author: Fitness Klinika Fitness Klinika

Kombinirajte posni sir s nekim voćem i možete to smatrati čak i jako hranjivim međuobrokom. U ovoj kombinaciji s orasima smo unijeli i dobre masnoće (omega-3).

Možda vas zanima... Ukusne i lijepe - te male slatke breskve! Recepti

 

Za 4 čašice:

  • 3 srednje breskve
  • 1 šalica oraha
  • 1 žlica meda
  • 250 g posnog sira (najbolje kremasti)
  • 1 grčki jogurt (150 g)
  • Svježi bosiljak

 | Author: Fitness Klinika Fitness Klinika

Priprema:

1.    Večer prije orahe namočite u vodi, sutradan ih dobro isperite, dodajte žlicu meda pa blenderom ili štapnim mikserom pretvorite u kremu
2.    Breskve narežite na komadiće pa s 3-4 lista bosiljka stavite u pećnicu na 180 stupnjeva dok ne ispari tekućina 
3.    Kremasti posni sir i grčki jogurt mikserom pomiješajte u glatku kremu
4.    U čašice na dno stavite kremu od oraha, dodajte pečene breskve i prelijte kremom od posnog sira, ukrasite svježim bosiljkom

breskve Možda vas zanima... Na roštilj bacite breskve Recepti

 

Kliknite nas na FITNESS KLINIKA Facebooku!

Za vas pišu Sanja Starešinić, trener osobnog razvoja i Dražen Starešinić, instruktor fitnesa.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.