Ako nije bilo na TikToku nije se ni dogodilo, ili u ovom slučaju – ako nije bilo na TikToku nije se ni jelo! Naime, velik dio videa objavljenih na ovoj društvenoj mreži posvećen je hrani, a neki od njih postali su pravi trendovi.
Britanski lanac restorana Chiquito financirao je istraživanje (točnije, prebrojavanje!) i ustanovljeno je da je najveći food trend na TikToku u godini na izmaku recept za – Cloud bread! Ovo pahuljasto jelo od samo tri sastojka osvojilo je mnoge, a video recepti kako ga napraviti pogledani su ukupno čak 3,4 milijarde puta!
A ovo je kompletan popis Top 10 food trendova na TikToku:
- Cloud bread – 3,4 milijarde pregleda
- Zobena kaša iz pećnice – 1,2 milijarde pregleda
- Plate sa suhomesnatim proizvodima – 1,2 milijarde pregleda
- Pasta chips – 1,1 milijarda pregleda
- Kolači iz šalice – 1 milijarda pregleda
- Birria tacos – 922,2 milijuna pregleda
- Pink umak – 599,8 milijuna pregleda
- Cimet rolice – 597 milijuna pregleda
- Nacho table – 415,1 milijuna pregleda
- Daska s maslacem – 358,4 milijuna pregleda
Neka od ovih jela možda nam nisu toliko primamljiva kao druga (može li se rasipanje nachosa i toppinga za njih po stolu uopće nazvati receptom?), no nikako ne treba zanemariti veliki utjecaj pogledanih videa na naše prehrambene navike.
Vjerojatno i nećemo posegnuti za hranom koja nam se u pogledanom videu nije svidjela, no kako donosi jedno marketinško istraživanje iz 2021. godine, 35 % ljudi koji su na TikToku pogledali jedan ili više videa s hranom, nakon toga su ili otišli u restoran ili naručili neku hranu.
Također, ako je u nekom videu spomenut neki restoran, ili primjerice food festival na kojem se dobro jede, 45 % ispitanika kasnije je otišlo na to mjesto, neki čak i ako ono nije u gradu u kojem žive.
Na tebi je da izabereš koji ti se od ovih jela sviđaju, koji ne, a mi već jedva čekamo 2023. i neke nove food trendove!
Okušaj se u pripremanju nekih od Top 10 ovogodišnjih TikTok trendova uz naše recepte: