Slavni 38-godišnji tenisač Novak Đoković već godinama je više od tenisa. Njegov odnos prema prehrani, wellnessu i discipliniranom životnom stilu postao je jednako prepoznatljiv kao i grand slam trofeji.
Upravo zato njegov najnoviji potez ne iznenađuje – ulazi u vlasničku strukturu danskog lanca Joe & The Juice, brenda koji je postao statusni simbol u Kopenhagenu, Londonu i New Yorku, a sada dobiva globalno lice koje sportsku izdržljivost pretvara u lifestyle.
Feel Good juice sadrži mrkvu, jabuku, limun, đumbir, kurkumu, maslinovo ulje i led
Feel Good - prirodan, hranjiv i stylish sok
Prvi zajednički projekt? Feel Good sok – miks mrkve, jabuke, limuna, đumbira, kurkume, maslinovog ulja i leda. Na papiru tek još jedan “zeleni” sok, ali u praksi to je destilat Đokovićeve filozofije: prirodno, hranjivo i dovoljno stylish da zauzme mjesto u Instagram feedu jednako lako kao i u post-trening rutini.
"Već dugo volim brend Joe & The Juice zbog njihove svježeg i funkcionalnog pristupa u pripremi 'gorica' za tijelo i um - bez obzira na to radi li se o soku za prije meča ili onom za reset negdje u sredini dana.
Zajedno ćemo raditi na tome da što više ljudi diljem svijeta može uživati u wellnessu sa svrhom", poručio je slavni tenisač.
Novak nije samo lice s plakata
Ono što ovu suradnju odvaja od tipičnih celebrity kampanja jest činjenica da Novak nije samo lice s plakata, već i suvlasnik i wellness ambasador. Njegova priča o transformaciji prehrane – od 2011. na biljnoj bazi i bogata povrćem – daje mu kredibilitet koji većina poznatih u sličnim suradnjama nema.
Sve što ulazi u Feel Good miks zapravo su namirnice koje Đoković već godinama promovira kao ključne za energiju, izdržljivost i regeneraciju.
Drugim riječima, ovo nije samo marketinški trik. Đoković u priču unosi ono što najbolje zna – disciplinu, dugovječnost i mindset šampiona. A Joe & The Juice dobiva upravo ono što mu treba: globalnog partnera koji wellness ne glumi, nego živi.
Novak Đoković x Joe & The Juice
Novak Đoković x Joe & The Juice