Kako u Hrvatskoj postoji već preko 140 registriranih proizvođača pjenušavih vina a na policama je dostupno preko 500 raznih domaćih i stranih etiketa, nesumnjivo je da se radi o jednom od najbrže rastućih segmenata vinske industrije. Organizatori festivala Dražen Lazić i Dean Radinović naglasili su u ugodnoj atmosferi Basement wine bara da je cilj festivala prije svega uspostava što kvalitetnijih poslovnih kontakata između vinara i posjetitelja koji će im omogućiti prodaju i plasman vina na domaće i strano tržište pa će se od strane organizatora pozvati i akreditirati najznačajniji regionalni kupci počevši od vlasnika restorana i barova, F&B managera hotelskih kuća, sommeliera, distributera, predstavnika trgovačkih lanaca itd.
U danima koji prethode samom festivalu održat će se i nekoliko vinskih radionica od kojih ističemo radionice s plešivičkim pjenušcima u kojoj sudjeluju najbolji vinari iz te u Hrvatskoj vodeće regije u proizvodnji pjenušavih vina kao i masterclassi s uglednim stranim vinarijama kao što su Antinori i Tribaut Schloesser, moderirani od strane principala. 1. lipnja će se u restoranu Apetit City održati i vinska večera s vinarijom Antinori.
Da se sve na zadrži samo na pjenušavim vinima, dan prije festivala Zagreb Bubbles, u petak 2. lipnja na istom će se mjestu od 17-21 sat održati i uvodno događanje Fine Wine Tasting na kojem će gosti moći kušati selekciju vina u izboru organizatora od oko 150 vrhunskih domaćih i stranih etiketa dostupnih na hrvatskom tržištu, uključujući i neke arhivske berbe i raritete.
Za tu večer neće se prodavati klasične ulaznice već će se preko naših partnera iz tvrtke Entrio uvesti inovativni elektronski bezgotovinski sustav naplate Glownet kroz koji će gosti po kuponskom principu plaćati vina koja kušaju u mjeri od 0,05L. Popis vina i točan princip organizacije bit će objavljeni uskoro.
Paralelno s festivalom Zagreb Bubbles na platou Gradec će se od 26. svibnja do 11. lipnja održavati i restoranski festival ZG Wine & Food na kojem će se gostima kroz ugostiteljsku ponudu predstaviti 7 vodećih gradskih restorana i ugostitelja praćenih od strane najboljih hrvatskih vinara. Svake večeri bit će organiziran i bogati glazbeni program uz brojne koncerte i nastupe DJ-a na festivalskoj pozornici s otvorenim pogledom na grad i zagrebačku katedralu. Konačan raspored bit će objavljen sredinom svibnja.
Glavni partner festivala je tvrtka Nissan Hrvatska, pokrovitelji su PBZ, Croatia Airlines i G3 Spirits, službena voda festivala je prirodna izvorska voda Cetina, dok su glavni medijski partneri RTL televizija i Soundset – nacionalna radijska grupa. Festival podupire i Turistička zajednica grada Zagreba kao i Hrvatska gospodarska komora.