Nakon što već niz godina istoimeni webshop nudi veliki izbor namirnica i izvrsnu uslugu, svojim posjetiteljima na web stranici svakodnevno nude i korisne savjete te recepte. Ipak za sve one koji više vole uživati u doživljaju kupovine, nakon zagrebačke Malešnice gdje je otvoreno prvo prodajno mjesto Tvornice zdrave hrane, trgovački centar na Vrbanima pokazao se kao idealna lokacija za otvorenje nove poslovnice.
„Već dugi niz godina raste interes za proizvodima koje nudimo u našem webshopu, a s obzirom na to da smo se pozicionirali kao jedna od vodećih adresa za izbor zdrave hrane jer imamo ogroman asortiman i možemo zadovoljiti potrebe i najzahtjevnijih klijenata, odlučili smo se na otvorenje nove poslovnice koja će sasvim sigurno zdrav način života približiti još većem broju ljudi.
Svijest o zdravoj prehrani u našem društvu raste, a mi se trudimo biti na usluzi svim našim kupcima i svima koji se jednostavno žele informirati i ponuditi im koristan savjet i informaciju kako bi znali sami izabrati što je najbolje za njih. A izbor u našoj Tvornici je zaista veliki“, otkrili su Elvis Kajtazović i Dominik Milolož, dvojac koji se krije iza popularnog branda bio trgovine, koji je kroz godine postojanja osvojio veliki broj poklonike, ali i društvene mreže.
Osim što je okupila široku virtualnu zajednicu, Tvornica je postala odgovor na prehrambene potrebe brojnih ljudi – od onih koji su alergični na gluten ili laktozu i jaja preko sportaša, koji paze na unos proteina i dijabetičara, koji moraju izbjegavati šećere i ugljikohidrate do vegana ili djece, koja ne podnose mlijeko ili orašaste plodove.
Globalno društvo kojeg smo danas dio, učinilo nam je dostupnim mnoge dosad nepoznate i egzotične namirnice. Chia sjemenke, kvinoja, ashwagandha, tapioka i slični dodaci obogatili su tako naše stolove novim okusima, ali i obiljem nutrijenata koji nam obećavaju vitalnost i dugovječnost. Baš zato, postojanje ovakvih oaza zdravog stila života na karti zagrebačkih trgovina svakako je pohvalan trend.
„Svakom kupcu pristupamo individualno, dajemo besplatne savjete vezane uz prehranu i osmišljavamo recepte koje kuhamo mi i naši bližnji. Sve ono što mi probamo, dijelimo s fanovima na Facebooku, s čitateljima na portalu i s kupcima u našim poslovnicama i vjerujemo da je baš zbog toga naša zdrava priča nešto drugačija od ostalih“, dodala su dvojica mladih poduzetnika, koji su najponosniji na to što zajedno s kupcima grade brand i Tvornicu zdrave hrane kao interaktivnu platformu koja se pozicionirala ne samo kao trgovina nego kao mjesto za edukaciju, informiranje, savjetovanje ili jednostavnu razmjenu zdravih recepata.
U novootvorenoj trgovini u trgovačkom centru Point (u prizemlju) u ponudi je veliki izbor brašna, žitarica i sjemenki, tjestenina, slastica, dodataka prehrani, umaka i snackova, a u carstvu zdravih namirnica našao se i Nutrigold asortiman proizvoda, brand kojeg je osluškujući potrebe kupaca stvorila upravo ova popularna trgovina zdrave hrane.