U šibenskoj pizzeriji Kono Napoletana Pizza & Bar, pod vodstvom vlasnika Martina Marića, održan je ekskluzivni masterclass “Slice 4 Hands”, povodom predstavljanja talijanskog brenda Molini Pizzuti, koji od ove godine službeno ulazi na hrvatsko tržište.
Ova edukativna radionica okupila je profesionalce i entuzijaste iz svijeta napolitanske pizze te predstavila filozofiju, asortiman i inovativan pristup brenda koji više od sedam desetljeća oblikuje standarde u proizvodnji specijaliziranog brašna za pizzu.
Masterclass su zajednički vodili Martin Marić, osnivač pizzerije Kono, i Dejan Parun, vlasnik renomirane pizzerije Tramontana iz Novog Sada. Obojica su predstavnici nove generacije pizzaiola, predani istraživanju, inovacijama i tehnički naprednim metodama pripreme tijesta.
Sudionici ekskluzivnog masterclassa “Slice 4 Hands”
Tijesto s visokom hidratacijom
U fokusu radionice bilo je tijesto s visokom hidratacijom, pripremano korištenjem sourdough startera i biga predfermentacije, s ukupnim procesom fermentacije do 72 sata. Rezultat je pizza lagane, prozračne strukture i kompleksnog okusa.
Središnju ulogu u tome igra brašno Molini Pizzuti, jedan od najcjenjenijih, globalno prepoznatih talijanskih proizvođača specijaliziranih brašna za napolitansku i gourmet pizzu.
Priča o brendu Molini Pizzuti započela je 1953. godine u talijanskoj regiji Kampanija gdje je obiteljska tvrtka razvila prepoznatljive proizvode koji spajaju poštovanje prema nasljeđu i tradiciji s neprekidnim istraživanjem mogućnosti koje brašno nudi, tako postavši sinonim za kvalitetu među pizzaiolima diljem svijeta.
Danas Molini Pizzuti djeluje prema filozofiji “Continuous Evolution”, povezujući stoljetnu tradiciju s tehnološkim inovacijama. Zahvaljujući vlastitom laboratoriju za istraživanje i razvoj, tvrtka kontinuirano unapređuje kvalitetu svojih proizvoda. Vizualni identitet brenda također je nedavno rebrandiran, inspiriran geometrijom neoplasticizma, čime dodatno ističe filozofiju stalne evolucije.
Širok spektar brašna različitih namjena
Pizzuti Academy međunarodno je aktivna i priznata institucija u organizaciji brenda Molini Pizzuti koja nudi uvodne tečajeve, demonstracije i masterclassove prilagođene različitim razinama znanja, kako za one koji tek ulaze u svijet pizzaiola, tako i za iskusne stručnjake koji žele proširiti svoje iskustvo i istražiti nove pristupe izrade tijesta.
"Dovesti Molini Pizzuti u Hrvatsku znači otvoriti vrata znanju, iskustvu i kvaliteti koje ovaj brend nosi. Želimo domaćim pizzaiolima omogućiti pristup najboljim sastojcima i tehnologiji proizvodnje tijesta koja drži korak s najvišim svjetskim standardima.“, izjavio je Senko Reškovac iz tvrtke Mia Familia, ekskluzivnog distributera brenda za hrvatsko tržište.
Uz njega, na masterclassu je sudjelovao Siniša Suhobilec, također iz tvrtke Mia Familia koji je dodao: "Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti Molini Pizzuti hrvatskom tržištu i pružiti profesionalcima pouzdanu podršku kad je riječ o dostupnosti i distribuciji ovako specijaliziranih proizvoda.“
Izbor brašna ključan je za vrhunsku pizzu
Za Dejana Paruna, koji se specijalizirao za tzv. canotto stil, napoletansku pizzu s visokim, prozračnim obodom, upravo su precizna fermentacija, izbor brašna i tehnika izrade ključne točke koje razlikuju prosječnu od vrhunske pizze.
Martin Marić, vlasnik šibenske pizzerije Kono, istaknuo je kako žele stvarati pizzu koja nije samo ukusna, već i tehnički iznimna: „Želimo ponuditi nešto više – iskustvo, znanje i proizvod koji s ponosom možemo staviti uz bok najboljima u regiji.“
Masterclass “Slice 4 Hands” označio je početak prisutnosti brenda Molini Pizzuti na hrvatskom tržištu, ali i važan korak u daljnjoj profesionalizaciji hrvatske pizza scene. Kroz suradnje, edukaciju i razmjenu znanja, ovakva događanja potiču rast zajednice i stvaraju prostor za podizanje kvalitete na svim razinama jer vrhunska pizza počinje s vrhunskim brašnom.