Špajza 29. ožujka 2019.

Gourmet Hrvatska: Put do vrha u području gastro turizma

foto: Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
U Iloku se na konferenciji "Gourmet Hrvatska" pričalo o izazovima i potencijalima hrvatske gastronomije...

Uspostava kvalitetnog institucionalnog, zakonodavnog i strateškog okvira, stvaranje destinacijskih gastronomskih iskustava i povećanje prepoznatljivosti na međunarodnom tržištu ključni su preduvjeti da bi Hrvatska do 2020. godine postala prepoznatljiva gastronomska turistička destinacija te ušla u 20 vodećih turističkih destinacija u svijetu. Zaključci su to danas održane konferencije projekta „Gourmet Hrvatska“ financiranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

 

 | Author: Promo foto: Promo

 

O trenutnoj situaciji, izazovima i potencijalima hrvatske gastronomije govorili su Frano Matušić, državni tajnik Ministarstva turizma, Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra u Ministarstvu poljoprivrede, Robert Blažinović, načelnik sektora u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta te brojni drugi gosti.

Nositelj projekta je Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, u projektu su sudjelovali i Ministarstvo turizma, Ministarstvo poljoprivrede, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora te Hrvatska turistička zajednica koja je ujedno bila i glavni partner konferencije. 

Na jednoj od panel raspravi na konferenciji osječki chef Tomica Đukić, glavni kuhar Hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Rusiji, govorio je o lancima vrijednosti, odnosno usklađivanju eno-gastronomske ponude sa zahtjevima i potrebama tržišta. Rudolf Štefan iz Pelegrinija, šibenskog restorana s Michelinovom zvjezdicom, istaknuo kako je upravo taj restoran pokrenuo zakladu za školovanje mladih talenata od 16 do 26 godina u području gastronomije za sve one koji vide rad u toj branši kao životni poziv bez obzira imaju li prethodno adekvatnu izobrazbu, ali uz uvjet da nakon školovanja ostanu u Republici Hrvatskoj raditi barem dvije godine. 

 | Author: Promo foto: Promo

Tijekom 18 mjeseci provedbe Projekta analizirano je sadašnje stanje gastronomske ponude u Hrvatskoj, napravljen je Strateški okvir i smjernice za razvoj gastronomskih/gourmet destinacija i proizvoda te su kreirane smjernice za razvoj branda sadašnjih i budućih gastronomskih destinacija. Također, u suradnji s dionicima na lokalnoj i nacionalnoj razini definiran je Akcijski plan za razvoj gastronomije u Hrvatskoj. 

Projekt su proveli WYG Savjetovanje, Institut za turizam i Institut za međunarodne odnose u suradnji s velikim brojem partnera na lokalnoj i nacionalnoj razini.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.