Špajza 07. lipnja 2018.

Hrvatska junetina: uzgojena na hrvatskoj hrani i farmi

foto: Udruga Baby Beef
gastro postao gastro.24sata.hr
Kako bi domaćem tržištu osigurala junetinu iznimne kvalitete i poznate zemljopisne izvornosti Udruga Baby Beef stvorila je vlastiti brand – Hrvatsku junetinu Udruge Baby Beef.

Već gotovo stotinjak članova Udruge, trgovaca, mesnica, distributera i restorana uključilo se u lanac proizvodnje i prodaje mesa i mesnih prerađevina s oznakom Hrvatska junetina.

 | Author: Udruga Baby Beef foto: Udruga Baby Beef

„Hrvatska junetina Udruge Baby Beef uzgaja se na hrvatskoj farmi, a domaću hranu pred junad stavlja ruka hrvatskog farmera. Desetljećima kvalitetu naše junetine priznaju najzahtjevnija tržišta, poput talijanske Toskane gdje kupuju koliko god možemo proizvesti. Udruga Baby Beef želi tu kvalitetu učiniti prepoznatljivom i dostupnom, a informaciju o kvaliteti podijeliti sa svim potrošačima, distributerima mesa, hotelima i restoranima. Naša marka jamčit će da je meso zdravo, svježe i iznimne kvalitete koju daje intramuskularna zamašćenost“, rekao je Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef.

 | Author: Udruga Baby Beef foto: Udruga Baby Beef

Korisnici znaka (distributeri, mesnice, restorani, hoteli) mogu koristi znak isključivo za meso kupljeno kod članova Udruge, što je podložno stalnoj provjeri. Isto tako, članovi Udruge imaju obvezu stalnog dokumentiranja i evidentiranja svih bitnih informacija u uzgoju junadi. Ta kontrolna dokumentacija propisana je internim pravilnikom Udruge, a u slučaju nepridržavanja pravila, proizvođač će izgubiti pravo na korištenje znaka.

 | Author: Udruga Baby Beef foto: Udruga Baby Beef

„Iznimno je bitna kontrola, no daleko je bitnija samokontrola proizvođača, što zagovara i Europska unija. Opstat će samo proizvođači koji su savjesni, koji dugoročno planiraju i žele pošten odnos s kupcem. Novi izgled našeg znaka približit će takve proizvođače hrvatskim, ali i inozemnim potrošačima. Hrvatsku junetinu vidimo kao veliki potencijal u promociji Hrvatske kao gastronomske zemlje“, zaključio je Darko Celovec.

 | Author: Udruga Baby Beef foto: Udruga Baby Beef

Neki od korisnika znaka koji su potpisali ugovor su: PIK Vrbovec, Mesnice Šturlić, MTO Paleka, M.I.Valvita, Rigeta, Simental Commerce, Agro-Vet, Restoran Franc… Oznaka Hrvatska junetina Udruge Baby Beef bit će vidljiva na cijeloj paleti proizvoda: od svježeg mesa, roštiljskog programa pa sve do odležanog mesa za odreske.

Kultni zagrebački restoran Baltazar pokazao se kao sjajan domaćin isprobavanju delicija od domaćeg mesa. Nadamo se i češćem druženju.

O Udruzi Baby Beef:

Udruga Baby beef okuplja blizu 300 tovljača junadi što čini 90 posto sektora tovnog govedarstva. Članovi udruge uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda. Oko 50 posto proizvodnje izvozi se kroz prodaju žive stoke za zemlje Bliskog Istoka i putem prodaje mesa za Italiju.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.