Špajza 31. siječnja 2018.

Hrvatske mame odabrale i potvrdile Gavrilović kvalitetu

foto: Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
U okviru prvog hrvatskog istraživanja zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama, u kojemu su proizvode na hrvatskom tržištu ocjenjivale hrvatske majke, Gavrilović je odnio pobjedu u kategorijama trajne salame, paštete, šunka u ovitku i hrenovke.

Istraživanje je provedeno u periodu od tri mjeseca, on-line putem, na nacionalnom reprezentativnom uzorku. Sudjelovalo je više od 8.000 majki koje su ocjenjivale 347 proizvoda s hrvatskog tržišta koje su zaista koristile.

Najzastupljeniji su bili proizvodi koji se svakodnevno koriste u domaćinstvu: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu, proizvodi za čišćenje te proizvodi za pranje rublja.

 

 | Author: Promo foto: Promo Voditelj marketinga Gavrilovića Trpimir Lovreković i direktorica projekta Odabrale mame Ksenija Klemenčić

 

Kod svakog proizvoda ocjenjivalo se zadovoljstvo korištenjem, njegova privlačnost, procijenjena vrijednost za uloženi novac te namjera ponovne kupnje. Proizvodi Mesne industrije Gavrilović proglašeni su najboljima u kategorijama trajne salame, paštete, šunka u ovitku i hrenovke te su se tako svrstali u društvo 15 najboljih proizvoda na hrvatskom tržištu koji će od sada s ponosom nositi oznaku
«Odabrale mame».

Bit će to dragocjen putokaz prilikom kupnje koji će kupcima olakšavati odabir, budući da iza njega stoji pažljivo i brižno promišljanje hrvatskih majki koje na obiteljski stol nastoje donijeti samo najbolje i najkvalitetnije proizvode.

Gavrilović je u okviru ovoga projekta još jednom dokazao i potvrdio istinitost svoga slogana – «Odlično je, od Gavrilovića je!»

 

 | Author: Promo foto: Promo Glumica i brand ambasadorica projekta Marijana Mikulić i direktor prodaje i marketinga Gavrilovića Mario Zbiljski
 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.