Istraživanje je provedeno u periodu od tri mjeseca, on-line putem, na nacionalnom reprezentativnom uzorku. Sudjelovalo je više od 8.000 majki koje su ocjenjivale 347 proizvoda s hrvatskog tržišta koje su zaista koristile.
Najzastupljeniji su bili proizvodi koji se svakodnevno koriste u domaćinstvu: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu, proizvodi za čišćenje te proizvodi za pranje rublja.
Voditelj marketinga Gavrilovića Trpimir Lovreković i direktorica projekta Odabrale mame Ksenija Klemenčić
Kod svakog proizvoda ocjenjivalo se zadovoljstvo korištenjem, njegova privlačnost, procijenjena vrijednost za uloženi novac te namjera ponovne kupnje. Proizvodi Mesne industrije Gavrilović proglašeni su najboljima u kategorijama trajne salame, paštete, šunka u ovitku i hrenovke te su se tako svrstali u društvo 15 najboljih proizvoda na hrvatskom tržištu koji će od sada s ponosom nositi oznaku
«Odabrale mame».
Bit će to dragocjen putokaz prilikom kupnje koji će kupcima olakšavati odabir, budući da iza njega stoji pažljivo i brižno promišljanje hrvatskih majki koje na obiteljski stol nastoje donijeti samo najbolje i najkvalitetnije proizvode.
Gavrilović je u okviru ovoga projekta još jednom dokazao i potvrdio istinitost svoga slogana – «Odlično je, od Gavrilovića je!»
Glumica i brand ambasadorica projekta Marijana Mikulić i direktor prodaje i marketinga Gavrilovića Mario Zbiljski