Špajza 21. veljače 2019.

Lidl predstavlja: Vino moga zavičaja

foto: Lidl
gastro postao gastro.24sata.hr
Želite svoje vino prodavati u Lidlu? Lidl Hrvatska i Vinart pozivaju domaće vinare da se prijave na natječaj za vino godine

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i Vinart pokrenuli su jedinstveni projekt „Vino moga zavičaja“, a riječ je o natječaju pomoću kojeg će domaći vinari dobiti priliku da svoja vina plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Natječaj će trajati od 18.2. do 1.4.2019., nakon čega će stručna komisija odabrati Lidlovo vino godine u trima kategorijama: crno, bijelo i rose. Ovaj projekt je nastavak Lidlove snažne podrške domaćim dobavljačima te doprinosa poticanju konkurentnosti malih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca.

 | Author: Lidl foto: Lidl


U suradnji s Vinartom, uglednim društvom koje okuplja vinske stručnjake, Lidl Hrvatska je pokrenuo projekt „Vino moga zavičaja“ kojem je cilj afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih najkvalitetnijih, to jest onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete. Lidlov i Vinartov natječaj otvoren je za sve domaće vinare koji svoja vina žele plasirati na police Lidla. Nakon odabira, vino godine - bijelo, crno i rose - prodavat će se pod etiketom vinara u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske. Na natječaj se mogu prijaviti svi proizvođači vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.

Po završetku natječaja, Lidlov partner Vinart će provesti ocjenjivanje prijavljenih vina primjenom algoritma kojim će se izračunati najbolji omjer između faktora cijene i kvalitete. Također, komisija sastavljena od pet stručnih i renomiranih osoba iz svijeta sommelierstva, enologije i vinskog novinarstva na slijepo će, u skladu s pravilima struke, organoleptički ocijeniti kvalitetu vina. Riječ je jedinstvenom projektu u Hrvatskoj, koji na jednom mjestu okuplja profesionalce iz vinske industrije, međunarodni trgovački lanac s razgranatom mrežom trgovina diljem zemlje te domaće vinare iz cijele Hrvatske, kojima se nudi odlična prilika za plasman njihovih proizvoda.
 

vino | Author: Thinkstock foto: Thinkstock

Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine Lidl je pokrenuo vlastiti brend „Okusi zavičaja“, sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom „Okusi svoj zavičaj“ u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska. U želji da nastavi s podupiranjem domaće proizvodnje i u segmentu vinarstva, Lidlov projekt „Vino moga zavičaja“ predstavlja svojevrsnu ekstenziju spomenutih projekata.

Vinski proizvođači na natječaj „Vino moga zavičaja“ mogu prijaviti i više svojih vina, a sva ostala pravila i uvjete sudjelovanja, kao i prijavnicu, mogu potražiti na internetskim stranicama Lidla Hrvatska i Vinarta.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.