Nagrada mu je pripala kao posebno zaslužnom interpretatoru turističke ponude daruvarskog kraja koji je kroz približavanje umijeća i tradicije proizvodnje piva brojnim posjetiteljima te organiziranjem prigodnih turističkih događanja, doprinio razvoju turizma u Daruvaru i okolici.
Krešo Marić treća je generacija u obitelji pivara i više od 20 godina radi u Pivovari Daruvar, najstarijoj hrvatskoj pivovari osnovanoj 1840. godine. Kao majstor pivar, svojim znanjem, kvalitetnim radom i iskustvom uvelike doprinosi njegovanju tradicije u proizvodnji piva po tradiciji češkog pivarstva te sudjeluje u izgradnji brenda Staročeško pivo koje je poznato po korištenju prirodnih sastojaka i visokoj kvaliteti.
Osim rada u Pivovari Daruvar, Krešo Marić je pokretač i organizator Craft Beer Festivala (Festivala nezavisnih pivara) koji se održava u sklopu Dana piva u Daruvaru, s ciljem promoviranja proizvodnje zanatskih (craft) piva koja posljednjih godina u Hrvatskoj bilježi izniman rast. Uz to, zaslužan je i za proizvodnju posebnih craft piva Pivovare Daruvar kao što su ABA, BART i LELA koje su doprinijele pozicioniranju Daruvara kao jednog od centara proizvodnje zanatskih piva u Hrvatskoj, čime se obogaćuje turistička ponuda i jača potencijal cjelokupne destinacije Daruvar - Papuk.
„Drago mi je što HTZ prepoznaje kvalitetu dodane vrijednosti bez koji ne postoji nijedan ozbiljan turizam. Mi u Pivovari Daruvar, kao najstarijoj hrvatskoj pivovari, od samih njenih početaka pa do danas, proizvodimo isključivo na prirodni, zanatski način, bez dodavanja bilo kakvih umjetnih sastojaka. Naši postupci i sastojci su isključivo prirodni, a i prilikom samog kuhanja osluškujemo ono što nam je priroda dala u obliku slada, hmelja i vode. To je naša garancija kvalitete pa isto tako mislim da bi sve gospodarske grane uključujući i turizam svoje temelje morale graditi na zdravim, prirodnim, održivim načelima, u skladu ne samo s današnjim trendovima, nego i sa zdravim razumom“, izjavio je Krešo Marić nakon uručenja nagrade.
Cilj ove nagrade je razvijanje gostoljubivih i prijateljskih odnosa prema turistima te podizanje kvalitete usluge što direktno utječe na podizanje stupnja zadovoljstva gostiju te širenje pozitivnog imidža hrvatskog turizma.