Nakon velemajstorski dizajniranih i posluženih jela, te stvarno ugodnog dojma, upitali smo vlasnicu lokala Tinu Verhas da nam ispriča storiju o ovom novom, posebnom mjestu u centru grada.
Tina, odakle vi u ovoj priči, niste do sada bili u ugostiteljstvu?
Pa eto, kako čovjek nikad ne zna gdje će ga putevi odvesti, tako sam i ja namirisavši dobru poslovnu priliku, spontano i potpuno neplanirano završila u ugostiteljstvu. U biti, više u jednom konceptualnom spoju marketinga, ugostiteljstva i prodaje.
Kako biste opisali Markette, kako njegovu kuhinju?
Markette je spoj francuske opuštenosti, talijanske strasti i hrvatske radoznalosti (smijeh). Želim da Markette ljudima bude jedno ugodno mjesto gdje rado vole doći, opustiti se i moći birati - hoće li fino jesti, samo popiti kavicu ili jednostavno uživati u koktelima gledajući prolaznike kroz prozor. A što se tiče kuhinje, odlučili smo se za kombinaciju francusko/talijanske priče prilagođene hrvatskom podneblju.
Koliko ima mjesta, što nudite posebno od pića?
Caffe dio ima 46, a restaurantski 32 mjesta za sjedenje. Osim uobičajene ponude, ponosni smo na prirodno cjeđene sokove, koji su zaista jedinstveni u kombinacijama raznih voća, do više desetaka svjetski poznatih koktela koje priprema naš barmen.
Gdje ste našli chefa Marija Bobanovića?
Smiješna je to priča, jer smo ga zapravo našli preko dvoje različitih prijatelja, dok u tom momentu nismo znali da pričaju o istoj osobi. Pa smo dogovorili dva sastanka. (smijeh) Nakon toga je sve kliknulo - kada vam čovjek sjedne na prvu i to odmah osjetite, i vidite da zna, hoće, može... onda je sve lako.
Koje su vaše prednosti?
Trudimo se biti jedinstveni, od hrane koju nudimo na stolu, do uređenja, koncepta. Svi smo se naputovali, pa želimo u Zagrebu pretočiti to u naš prostor te pokazati ljudima nešto što se i nas dojmilo. Trudit ćemo se podizati to iz sezone u sezonu. Markette je spoj različitih ljubavi, koje savršeno funkcioniraju zajedno. Šarmantna gastro priča, marketinški koncepti i prodaja dodataka za uređenje doma pod istim krovom. Naš je zadatak, da čovjek izađe sretan i zadovoljan, ali i da ima želju vratiti se i isprobati opet nešto novo.
Kome je namijenjen meni Marketta?
Najlakše je reći - svima koji žele nešto drugačije, ali to bi bio presterilan odgovor. Možemo reći da je meni namjenjen svima koji žele isprobati neka poznata jela na novi način, te uživati u gastro istraživanju. Ukratko, namijenjen je hedonistima i onima koji žele ići korak naprijed.
Zašto bi naši čitatelji trebali doći k vama još večeras?
Zato što će toga trena vidjeti strast i ljubav koju smo utkali u našu malu pričicu. Osjetit će da smo sretni što ih vidimo i da želimo dati sve od sebe kako bismo im uljepšali večer. Tanjur pun iskričavih delikatesa, čaša finog vina ili uzbudljivog koktela - samo su nam dodatno oružje s kojima ih želimo oboriti s nogu, pa neka nam dozvole da ih šarmiramo!
Nas su definitivno šarmirali, pogotovo kad smo vidjeli prvi od tri slijeda chefa Marija Bobanovića. Nakon što je ostao zapamćen u prvoj sezoni hrvatskog Masterchefa, radio je u Danskoj, kruzerima i Francuskoj (St Jean Cap Ferret), i vratio da stvara, po našem skromnom ukusu – najljepše dizajnirane tanjure u metropoli. Ako znate za mjesto gdje vam jelo posluže tako dotjerano da vam ga je žao načeti, Mario to radi bolje. Od satenskih brizli, preko tune, do grdobine i steaka – nema ni milimetra mjesta strahu da nećete biti potpuno oduševljeni majstorijama Marija i njegovog tima.
Markette nudi dnevna jela do 50 kuna, i večernji meni po dnevnoj ideji Marija Bobanovića. U svakom slučaju, filozofija nam se sviđa, mjesto odiše odmjerenim luksuzom, preostaje vam jedino da dođete i "pelcate" se. Vidimo se na Britancu, imamo svoje mjesto u Markettu!