PINK DAY se tradicionalno održava u prekrasnom prostoru Muzeja Mimare, koji je i ovoga puta obojen u ružičasto – reflektorima, cvijećem, uređenim stolovima, raspoloženjem i, naravno, vinom. Na Festivalu su se predstavili brojni izlagači - proizvođači ružičastih vina, njih preko 70, ali i vinski stručnjaci, kao i desetak proizvođača ekstra djevičanskih maslinovih ulja u okviru Green in Pink festivala. Omiljenu vinsku manifestaciju posjetilo je oko tisuću vinoljubaca, a obilježile su je druženja s vinarima i maslinarima te zanimljive vinske radionice koje su vodili izuzetni vinski znalci.
Svečanom otvorenju prisustvovala je i izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića, gospođa Ivana Grepo Galošić iz Gradskog ureda za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša koja je ružičastu vrpcu prerezale uz predsjednicu i osnivačicu WOW-a te direktoricu PINK DAY-a, Sanju Muzaferiju koja je poručila:
- Naš Festival nije samo ružičasta vinska smotra nego i festival dobre volje, optimizma, ženstvenosti, proljeća i cvijeća. Naravno, tu je i naš Green in Pink, mali ali važan festival ekstra djevičanskih maslinovih ulja koja svakako zaslužuju. Ove godine, specijalni fokus smo stavili na Hrvatsku, njene regije i ružičasta vina sa svih strana Lijepe naše. Tu su radionica RUŽIČASTI JUG powered by PBZ Card koju vodi Jelena Šimić Valentić; radionica ROSEI SLAVONIJE & PODUNAVLJA powered by s.Oliver koju vodi Dario Grabarić i ROSEI ISTRE & KVARNERA powered by SMEG koju vodi Mario Meštrović.
Na PINK DAY-u su se ove godine po prvi puta mogli naći i detoks proizvodi iz portfelja Klara Kažinić-Kreho. To su Premium Storea koje je specijalno za Pink Day osmislila Dr. Lejla proizvodi iz ružičaste linije - Pink Lemonade i Pink Lady Smoothie - inspirirani upravo ovim festivalom.
Kako je PINK DAY ponajprije doživljen kao „ženski festival“, važnu ulogu je igrao i ružičasti lounge bar, tj. prostor za odmor koji je ove godine ostvaren u suradnji s Lidlom i Meblom/Kareom u kojem su se mogli odmoriti i fotografirati. Također, mnogi su zavrtjeli kolo sreće by S.Oliver i osvojili zanimljive i zgodne modne detalje, a neki zaljubljenici u ovaj festival kupovali su PINK DAY i WOW majice. Na postamentu pod staklenim zvonom bile su izložene i ružičaste Jimmy Choo cipele vrijedne 1000 dolara - nagrada za najkreativnije uređen izlagački stol.
Nagrada je dodijeljena u čast prerano preminuloj WOW članici Stanki Miljković, a odnijela ju je vinarija Bottega koja se uistinu potrudila urediti svoj izlagački stol.
Podršku ovom najposjećenijem jednodnevnom festivalu pružili su i brojni sponzori, kao što su PBZ Card, SMEG, Lidl, S.Oliver, Klara Premium Store, Jimmy Choo, Meblo Kare, Croatia Osiguranje, Print shop, Catering Majetić, Muzej Mimara, Solana Ramova, Gligora sirevi.
Pink Day možete pratiti i na sljedećim društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/PINK-DAY-166888780125529/
Instagram: https://www.instagram.com/pinkdayzg