Odlične vijesti stižu iz Submarinea! Riječ je o najpoznatijem hrvatskom brandu burger restorana, koji je prisutan na trinaest lokacija u čak četiri grada (Zagrebu, Rijeci, Splitu i Zadru) i koji od svojih početaka surađuje s domaćim OPG gospodarstvima te tako potiče i njihov rast. Prvi restoran je otvoren 2014. godine u Zagrebu u Frankopanskoj 11, a osam godina kasnije, Submarine se širi na europsko tržište.
Prvi restoran izvan Hrvatske!
Svoju prvu poslovnicu izvan Hrvatske otvorili su u rumunjskoj prijestolnici Bukureštu. Radi se o poslovnici koja će raditi po modelu virtualnog restorana, tzv. princip ‘dark kitchen’, odnosno njihove burgere, i ostalu hranu iz ponude Submarinea, građani Bukurešta će moći dobiti isključivo preko dostavnih servisa.
“Rumunjska nam je prvo tržište, a u 2022. planiramo otvoriti još nekoliko ekspozitura u Rumunjskoj, a paralelno nastaviti širenje i na druga tržišta po Europi. Izniman je posao ispred nas, ali i veliki su izazovi držati kvalitetu namirnica i brenda na tržištima koje još uvijek ne poznamo dovoljno”, kazao je jedan od osnivača i izvršni direktor Submarinea Dragoljub Božović.
„Ovom ekspanzijom samo pokazujemo našu spremnost da rastemo kao kompanija i razvijamo se u skladu s očekivanjima od nas. Naše sedmogodišnje iskustvo rada na Hrvatskom tržištu naučilo nas je kako se pozicionirati na tržištima koja planiramo osvojiti. Drago mi je da smo upravo mi postali prva hrvatska kompanija u hospitality, odnosno food sektoru koja se širi na Europsko tržište, a da pri tom sve naše ekspoziture nisu franšize već ostaju u našem vlasništvu. Od Submarinea možete još puno očekivati, imamo još puno toga za napraviti i još će se čuti za nas, a cilj nam je da u svakom većem europskom gradu kada odete možete pojesti Submarine burger“, dodao je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik Submarinea.
Podsjetimo, hrvatski lanac burgera Submarine ove godine je Financial Times uvrstio na listu 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi te su se tako pozicionirali kao jedina netehnološka tvrtka iz jugoistočne Europe koju je prepoznao sam Financial Times.
Za kraj, ono što ih svakako izdvaja od konkurencije jest činjenica da se svi burgeri rade od 100% čiste junetine, bez dodatka i aditiva. Peciva nabavljaju iz lokalne zagrebačke pekare, koriste sir iz Zagorja, pancetu iz Dalmacije, salatu iz Slavonije, krumpir iz Like, tartufe iz Istre.