Oreo je ovog tjedna, nakon 103 godine od osnutka i 450 milijardi prodanih keksa, pozvao sve obožavatelje da predlože novi okus, a zauzvrat nude čak 500 tisuća dolara i masovnu proizvodnju najinovativnije ideje.
Kao da to nije dovoljno, isti će sretnik otputovati u New York i otkriti kako popularni keksi nastaju. Preostala tri finalista dobit će utješnu nagradu od 25 tisuća dolara, a njihov će okus na policama supermarketa biti privremeno.
Sve što je potrebno za prijavu je objaviti ideju na Twitteru ili Instagramu uz hashtagove #myoreocreation i #contest ili poslati sms, a kompanija će uskoro lansirati i aplikaciju.
Kreativni je natječaj predstavljen paralelno s limitiranim izdanjem nazvanim „Firework Oreo“. Novi je okus zapravo poboljšana verzija originala; iznenađenje su pucketavi bombončići pomiješani s punjenjem. Dobre su vijesti iz Orea najviše usrećila skupinu od 5 tisuća obožavatelja imena "Oreo Hunters", kojima je hobi potraga za specijalnim edicijama.