Okusi Korčule je tvrtka koja se bavi tržišnim plasiranjem gastro suvenira, a brand pod kojim će djelovati skraćenica je OK. Iza branda stoji skupina gastro znalaca koja turistima želi ponuditi vrhunske delicije za početak s otoka Korčule, a kasnije i iz cijele Hrvatske. Oni su u biti selektori najboljih domaćih gastro delicija, koji su shvatili da turistima treba ipak ponuditi nešto više od sunca i mora.
Millennials generacija turista cijeni gastronomiju, žele jesti kao lokalci, vole otkrivati nove stvari, dijeliti svoja iskustva i mišljenja na društveno-mrežnim platformama te biti prvi u svemu. Vole i lijep i fotogeničan dizajn, sunce i more...
Polazišni motivi logotipa su upravo sunce i more jer su zbog sunca i mora hrvatske namirnice i gastro suveniri koji od njih nastaju toliko ukusni, mirisni, jedinstveni, i dokaz da Hrvatski turizam može ponuditi više od... ma, znate već...
OK je suvremeni brand koji svoje korčulansko porijeklo komunicira kroz filozofiju, a ne kroz doslovna vizualna obilježja. OK je poput Marka Pola, istraživač, bonvivan i hedonist. Svaki proizvod ima kratki opis koji konzumentu objašnjava o čemu je riječ, a pritom se jasno komuniciraju posebnost proizvoda i njegovo porijeklo, npr. This crisp, clean Adriatic pale ale with a soft citrus kick is better than OK, ili This wild Istrian asparagus and garlic pesto is better than OK...
OK također ima inovativna i u svijetu jedinstvena pakiranja jer na njima možete napisati osvrt o proizvodu - ne morate paliti komp, ići na forum, dizati post na blog... dovoljno je isprobati proizvod, uzeti kemijsku ili flomaster i napisati svoje mišljenje, pofotkati ambalažu i podijeliti sliku!
Na Korčuli se već može kušati OK pivo, a uskoro se otvara i njihova ambasada u Zagrebu, recepcija u kojoj ćete se moći informirati o namirnicama i mjestima gdje ćete moći kušati proizvode, poput restorana De Canavellis, Moro Beach Stupe (kojeg gledate na slikama) i Arts Cluba na Vrniku.
Uglavnom, Korčula je jedinstven i prekrasan otok, ali Hrvatska ima 47 naseljenih otoka, i svaki bi mogao imati svoju priču i rasti i cvjetati tijekom cijele godine. Pa zašto ne sudjelovati u ovom projektu i graditi još ljepšu našu putem domaćih namirnica, proizvoda i vrhunske priče? Prema tome, OK is definitely better than OK!