Na Instagram profilu @deepest_insta_profile_two moguće je provesti sate upoznajući svemir koji nas okružuje. Profil je posebno osmišljen kako bi korisnicima na mobilnim uređajima pružio najbolje korisničko iskustvo. Ove godine čini ga više od 300 redova vizualno atraktivnih objava, popraćenih zanimljivim informacijama o dubinama svemira integriranih u sam profil putem carousel formata. Cilj ovog Instagram profila je nadograditi komunikacijsku platformu Duboko iznad svih korisnim, informativno zabavnim sadržajem, te zahvaljujući istom proširiti doseg među ciljnim skupinama na društvenim mrežama.
„Brandovi danas moraju korisnicima pružiti puno više od fikcionalnih informacija. Moraju im pružiti cjelovit i relevantan narativ, a to često nije jednostavno ako se brend komunikacija “renovira” od kampanje do kampanje. Naša suradnja s Janom dokaz je da se svjetski brand narativi mogu kiretirati i na našim prostorima“, zaključuje Robert Pešić ispred Saatchi & Saatchi Hrvatska čiji je kreativni tim osmislio @deepest_insta_profile_two i cjelokupnu ovogodišnju komunikaciju na društvenim medijima.
„Prošlogodišnji Deepest Instagram Profile se pokazao kao pun pogodak i poželjan odmak od standardnih formata komunikacije na društvenim mrežama. Povratne informacije koje smo dobili od korisnika, kao i ukupan broj posjeta i reakcija na profilu najbolji su dokaz da su ideja i realizacija bili uspješni, a vjerujemo kako će ovogodišnji profil otići još korak dalje, komunikacijski i sadržajno.“ zaključak je Maje Vukorep, rukovoditeljice grupe proizvoda Jana.