Špajza 03. travnja 2018.

Seed - fina priča o novom, zdravom i slatkom brendu hrane

foto: Seed
gastro postao gastro.24sata.hr
Da kvalitetni domaći food blogeri polako, ali sigurno nalaze svoje mjesto pod suncem, još nam je jednom dokazala Doris Valković. Ova se, sada već mlada poduzetnica, najprije okušala u bloganju, stvorila prepoznatljiv stil koji je sakrila iza imena Foodoris, a zatim je došlo vrijeme za neke ozbiljnije, još slađe projekte...

Blog Foodoris pratimo gotovo od samih početaka. Gledali smo Doris kako se razvija i raste, skuplja nove fanove i širi riječ o dobroj i zdravoj hrani kao da joj je to jedini životni cilj. Njezine su gastro kreacije čak i preko ekrana izgledale primamljivo, a kada shvatiš da su u isto vrijeme i zdrave, želiš ih još više. No, onda je Doris nakratko nestala. Bez brige, vrijeme je pokazalo, vratila se još veća. Foodoris je, uz veliku pomoć i podršku prijateljice Sanje, pokrenula svoju liniju proizvoda, nazvala ih Seed, a sada su joj planovi i želje još veći. Pitali smo je kako i zašto se rodio Seed, a onda nam je otkrila i buduće slatke planove.

 

 | Author: Seed foto: Seed


Doris kaže kako je projekt Seed nastao iz želje da se „posadi sjeme“ promjene u način prehrane i općenito stavu prema (pre)hrani. Ona i njezin tim žele osvijestiti važnost cjelovite i prirodne prehrane te ponuditi proizvode koji su u skladu s time. 

Važno je spomenuti kako Doris i Sanja same sjeckaju, miješaju i pakiraju proizvode, a zatim im dizajner Dean Vukušić (Adva) daje privlačan izgled i oni mogu u prodaju.

Kaže kako je uvijek imala poduzetničkog duha, a kada je o projektu pričala s prijateljicom Sanjom, planovi su samo rasli. Pola godina kasnije, u rukama konačno drže svoje prve proizvode i ne mogu biti ponosnije. 

„No evo, krenulo je.. i dalje ne možemo vjerovati da držimo plod našeg, skoro polugodišnjeg, rada u rukama“, govori nam Doris.

 

 | Author: Seed foto: Seed

 

Ipak, velik je to korak. Priprema hrane za blog sjajna je uvertira u pripremu hrane za druge, no na blogu uvijek možeš zakamuflirati nedostatke, dok kod ovako velikog projekta gotovo da i nema mjesta za pogreške, posebice kada je riječ o zdravoj hrani koja kod nas još uvijek uživa status skupe i nepristupačne. 

„Pripremajući hranu za sebe uvijek možeš fulati, jer nitko to neće znati osim tebe. Pripremajući hranu za blog, tu već postoji odgovornost jer daješ ljudima recept po kojem će raditi i mora biti dobar da uspije i zadovolji različita nepca. Pripremajući i prodajući hranu za druge, e to je već next levelTo je kombinacija odgovornosti, težnje ka savršenstvu i ispunjenju očekivanja. Mogu reći kako je ovaj posljednji nivo zbilja neizvjestan i pomalo stresan jer se ukusi vrlo razlikuju i teško je zadovoljiti većinu, posebice ako je ta većina navikla na zasićene, jake i teške okuse. Proizvodi koje mi nudimo su potpuno prirodni, jasni, bez jakih slatkih okusa, obilježja hrane kakva bi trebala biti. No ipak, naši proizvodi nisu bljutavi, bezukusni i beskarakterni kao što većina može pomisliti kada je riječ o prirodnoj hrani. Upravo nam je cilj dodatnom edukacijom pokušati izmijeniti obrasce konzumiranja umjetne hrane i ljudima pružiti uvid kako je prirodna hrana ukusna i hranjiva“, objasnila je Doris.

U posao su krenule pripremom granola, miksa žitarica, orašastih plodova, suhog voća, sjemenki i ostalih dodataka po želji. Njihove granole dolaze u dva okusa različitih sastojaka. Voćna, Fruit power, je spoj sjemenki bundeve i suncokreta sa suhim marelicama i brusnicama, kokosovim čipsom te „začinjena“ hladno prešanim uljem naranče, cejlonskim cimetom i bourbon vanilijom. Čokoladna, Choco madness, sadrži lješnjake, bademe, sjemenke suncokreta, heljdu, kakao u prahu i zrna kakaa. Obje granole zaslađene su rižinim sladom te koriste hladno prešano ulje suncokreta. Cure napominju i kako su baš svi sastojci vrlo visoke kvalitete te takvi planiraju i ostati.

 

 | Author: Seed foto: Seed

 

U planu im je proširiti ponudu granola, no najprije bi u prodaju voljele pustiti Seed energetske kuglice, o čemu će nas, obećaju, informirati čim izađu.

S obzirom na kratak životni vijek, Seed proizvodi još se uvijek mogu kupiti samo putem maila seed.food@outlook.com i Facebook stranice, no Doris i Sanja napominju kako su u pregovorima s različitim trgovinama i sportskim centrima, pa se uskoro nadaju i široj dostupnosti.

Na kraju, pitali smo ih imaju li značajnih planova za budućnost. 

„U skoroj budućnosti želja nam je da Seed postane jedna velika zajednica ljubitelja prirodne hrane no također dati ćemo naglasak na edukaciji/predavanjima, organiziranim radionicama za djecu i mlade te se razvijati u smjeru cateringa i održavanja raznih evenata kojima je hrana centralna tematika. Smatramo kako u hrani treba uživati, ali istovremeno ona nas treba njegovati i hraniti iznutra“, rekle su Doris i Sanja.

Djevojkama želimo puno sreće, a mi jedva čekamo isprobati svoju prvu prirodnu zdjelicu granole.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.