World Cucumber Day originalna je ideja uzgajivača krastavaca, nastala u Engleskoj 2011. godine, s ciljem veličanja vrlina ovog po mnogo čemu posebnog povrća. Od samog počeka Hendrick’s s njima dijeli strast i divljenje prema krastavcima, čija esencija uz ružine latice daje nevjerojatno osvježavajuć okus s raskošno cvjetnom aromom ovog najneobičnijeg gina na svijetu.
Dvostruko slavlje uključivalo je i predstavljanje ljetnog broja magazina miss7, posvećenog ljubavi i novim standardima ljepote pa tako možete upoznati žene i djevojke čiji Instagrami nisu ispunjeni savršenim osmjesima, modnim kombinacijama i egzotičnim destinacijama. Tu su i brojni ekskluzivni intervjui kao onaj s Davorom Rostuharom te izbornikom hrvatske nogometne reprezentacije Zlatkom Dalićem, kao i niz inspirativnih priča i putopisa poput onih iz Cannesa, Milana i Balija.
Gosti su u najneobičnijem vrtu u Zagrebu mogli uživati i u inovativnim koktelima miss7 i Octopus, s potpisom Ivana Kneževića, brend ambasadora Hendrick's gina za Hrvatsku i jednog od vodećih domaćih barmena te nenadmašnoj kombinaciji gina i tonika, serviranoj uz svježi krastavac i nekoliko drugih, pomno osmišljenih garniranja.
Uz tekuće delicije, svi su gosti mogli kušati i gastro delicije na bazi krastavca, zasladiti se jedinstvenom tortom od sira s gin tonikom te se prepustiti očaravajućim plesnim swing zvukovima benda XY.
Kako bi nadahnuo ljude da pobjegnu od konvencionalnosti, prihvate neobičnosti te češće konzumiraju gin u ljetnom periodu, Mr. Hendrick's je jednostavnim popunjavanjem formulara omogućio svim prisutnim ljubiteljima gina „usvajanje“ jednog krastavca. Ova zanimljiva kampanja osmišljena je u suradnji s tvrtkom Veggie, osnovanoj 2015. godine u općini Križ na samom rubu zagrebačke županije, inače poznatoj po uzgoju brojnih povrtnih kultura. Cilj kampanje je poticanje domaćih proizvođača i uzgoja hrvatskih krastavaca. Na Veggiejevoj farmi rast će svi usvojeni Mr. Hendrick's krastavci, a kada narastu dovoljno veliki „usvajatelji“ će ih moći odnijeti doma, dati im ime te ih uslikati i podijeliti radosnu vijest sa svojim prijateljima i obitelji uz #MojHendricksKrastavac #MrHendricks.
Naime, Hendrick's je u suradnji sa znanstvenikom Grahamom Brownom sa Sveučilišta u Sydneyu proveo istraživanje o tome kako krastavci doživljavaju svijet oko sebe. Zaključak je kako odlično reagiraju na podražaje iz okoline kao što su miris, zvuk i dodir te da uz dodatnu stimulaciju rastu brže, veći su i sočniji od krastavaca uzgojenih konvencionalnim metodama.
Da kada je riječ o krastavcu ne postoje granice pokazala je postavljena izložba krastavaca, gdje su eksponati samo za ovu prigodu izloženi u sklopu najneobičnijeg galerijskog prostora - kućice na drvetu. Gosti su tako mogli razgledati, među ostalim, najobožavaniji krastavac, najmanji krastavac, morski krastavac, čak i nevidljivi krastavac.
Hendrick’s, kao super-premium brend, spada u kategoriju destiliranih ginova, a osim po svojoj recepturi poseban je i iz još nekoliko razloga. Za razliku od većine drugih ginova destilira se u malom selu na obali Škotske po imenu Girvan, a u vlasništvu je obiteljske kompanije William Grant&Sons. Svoj jedinstven okus Hendrick’s gin može zahvaliti divnoj i krajnje neobičnoj paleti od 11 biljaka - cvijeća, korijena, voća i sjemenki sa svih strana svijeta.
Da bi Hendrick’s bio do kraja poseban brine se i njegova krajnje neobična boca, čiji dizajn vuče inspiraciju iz tradicionalnih viktorijanskih apoteka koje su koristile tamne boce za čuvanje osjetljivih kemikalija od sunčeve svjetlosti.