Najsnažniji je brand Zvijezdino suncokretovo ulje koje je i u ovom valu na prvom mjestu čime je potvrđeno kako je Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji brand i prvi izbor domaćih potrošača, a nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.
Zvijezda majoneze drže 4. mjesto, tvrdi margarin 8. mjesto, Zvijezda ketchup je na 11. mjestu, a na 14. mjestu je Margo.
- Izvrsni rezultati koje Zvijezda kontinuirano postiže u BRANDpuls istraživanju potvrda su našeg ulaganja u kvalitetu i fokusa da zadovoljimo potrebe potrošača, što nam oni vraćaju svojom vjernošću i na čemu im zahvaljujemo, izjavio je Tihomir Adam, direktor društva Zvijezda plus.
Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.
IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore 2. val 2018.
*Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.
U TOP 15 najsnažnijih brendova u Hrvatskoj pet je Zvijezdinih
22. svibnja 2019.
gastro postao
S čak pet brendova u TOP 15, Zvijezda je najsnažniji brand u Hrvatskoj. Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa – BRANDpuls*.