Špajza 25. svibnja 2018.

Večer njemačke gastronomije u Zagrebu

foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production
gastro postao gastro.24sata.hr
Regionalni ured Njemačke turističke zajednice i njemački veleposlanik Thomas Eberhard Schultze jučer su u rezidenciji veleposlanika priredili Večer njemačke gastronomije i time proslavili ovogodišnju tematsku kampanju Njemačke turističke zajednice „Culinary Germany“. Bili smo tamo i uživali svim čulima!

Vrhunske delicije svojim je umijećem pripremao chef Anes Korjenić iz vrhunskog restorana Steigenberger Graf Zeppelin u Stuttgartu te su poslužena njemačka vina iz raznih vinorodnih područja iz privatnog vinskog podruma veleposlanika Schultzea. Kulinarskom događaju nazočili su brojni uzvanici iz javnog života, a pozdravni govor održali su veleposlanik Thomas Eberhard Schultze i Tijana Đuričić, regionalna menadžerica Njemačke turističke zajednice.

 | Author: Borna Kuzmanovic/Talento Production foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

Njemačka na poziciji broj jedan za turiste iz Hrvatske

Njemačka je sa 56,1 milijun putovanja osmu godinu zaredom, nakon Španjolske, a ispred Francuske druga destinacija po omiljenosti europskih turista. Tijekom 2017. godine Hrvati su u Njemačku ostvarili 1,201,000 putovanja s barem jednim noćenjem. Radi se o porastu od 12% u odnosu na prošlu godinu. Ukupno su ostvarili 9,8 milijuna noćenja što je 35% tržišnog udjela svih putovanja prema inozemstvu i time ponovo stavili Njemačku na poziciju broj jedan za turiste iz Hrvatske.

 | Author: Borna Kuzmanovic/Talento Production foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

Statistike pokazuju kako u Njemačku najviše odlaze Zagrepčani (46%), te građani sa obale (30%). Povod putovanja je u 42% odmor, a u 31% posao. Njih 65% svoje putovanje rezervira unaprijed, a prosječna potrošnja našeg putnika u Njemačku iznosi 69 eura po noćenju ili prosječno 558 eura po putovanju (prosječno putovanje traje 8 noći).

 | Author: Borna Kuzmanovic/Talento Production foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

#EnjoyGermanFood

Kampanjom „Culinary Germany“ Njemačka turistička zajednica ima za cilj predstavljanje različitosti svake regije. Uz naglasak na tradiciju njemačkih seoskih područja ističe se i suvremena njemačka kuhinja u urbanim središtima objedinjujući tako kulturne i kulinarske znamenitosti.

 | Author: Borna Kuzmanovic/Talento Production foto: Borna Kuzmanovic/Talento Production

Njemačka ima bogatu gastronomsku scenu s preko tristo restorana odlikovanih Michelinovom zvjezdicom, brojne ulične festivale, preko šezdeset gastronomskih klubova, kulinarske užitke na neobičnim mjestima poput iglua ili pod vodom, 13 vinskih regija, a ove godine slavi i dvadeset i pet godina slow fooda.U njemačkoj 18,2% posto ukupnog budžeta svakog turista odlazi na gastronomiju, što je ukupno 6,7 milijardi eura godišnje. Dva od deset glavnih razloga zašto turisti posjećuju Njemačku su upravo atmosfera u restoranima i kafićima te bogata sezonska kuhinja.

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

 | Author: Domagoj Jakopović Ribafish foto: Domagoj Jakopović Ribafish

Na ugodnoj, prozračnoj terasi na zagrebačkom Tuškancu, uživali smo u sjajnim okusima svjetski poznatih kuhara, pogotovo bismo izdvojili špecle i pržolicu, dok nas je bez riječi ostavilo puno i slasno čudo od njemačkog sauvignon blanca. A mi smo mislili da je Njemačka samo pivo i kobasice...

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.