Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji je brand i prvi izbor domaćih potrošača, potvrdilo je najnovije istraživanje Ipsosa – BRANDpuls čime je Zvijezda učvrstila svoju poziciju na vrhu liste brandova kojima potrošači najviše vjeruju. Zvijezdino suncokretovo ulje nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.
- Iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju branda broj 1. To je za nas velika stvar jer potvrđuje da se ustrajnost, fokus i ulaganje u kvalitetu isplati. Voljeli bismo zato ovom prilikom zahvaliti potrošačima što prepoznaju naš trud i prije svega biraju kvalitetu, izjavila je Marina Knežević, direktorica marketinga i razvoja u Zvijezdi.
Osim suncokretova ulja, na vrhu liste brandova u TOP 15 brandova kojima potrošači najviše prepoznaju, koriste i biraju nalaze se još i Zvijezda majoneza na četvrtom mjestu, Zvijezda tvrdi margarin na šestom, te Margo na 13. mjestu.
Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.
IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore I. val 2018.