Špajza 03. rujna 2018.

Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji brand u Hrvatskoj

foto: Zvijezda
gastro postao gastro.24sata.hr
Zvijezda je jedina kompanija s čak tri branda u TOP 10 prema istraživanju Ipsosa i to sa Zvijezda uljem, majonezom i margarinom

Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji je brand i prvi izbor domaćih potrošača, potvrdilo je najnovije istraživanje Ipsosa – BRANDpuls čime je Zvijezda učvrstila svoju poziciju na vrhu liste brandova kojima potrošači najviše vjeruju. Zvijezdino suncokretovo ulje nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.


- Iznimno smo ponosni što smo ponovo potvrdili poziciju branda broj 1. To je za nas velika stvar jer potvrđuje da se ustrajnost, fokus i ulaganje u kvalitetu isplati. Voljeli bismo zato ovom prilikom zahvaliti potrošačima što prepoznaju naš trud i prije svega biraju kvalitetu, izjavila je Marina Knežević, direktorica marketinga i razvoja u Zvijezdi.


Osim suncokretova ulja, na vrhu liste brandova u TOP 15 brandova kojima potrošači najviše prepoznaju, koriste i biraju nalaze se još i Zvijezda majoneza na četvrtom mjestu, Zvijezda tvrdi margarin na šestom, te Margo na 13. mjestu.

 | Author: Zvijezda foto: Zvijezda


Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.

IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore I. val 2018.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.