Kolumne 1966 prikaza 06. svibnja 2017.

Fine trokut štrudlice nakon treninga!

Fitness Klinika
Imamo nove kolumniste! Sanja i Dražen žive, vježbaju i kuhaju zajedno, pa pogledajmo što su nam pripremili kao uvod...

Subota je, predivan sunčani dan. Probudili smo se malo kasnije, jer ipak. Subota je! Ne želimo da nam vikend ode uzalud. Želimo napraviti zabavni trening iz gušta, a poslije…. fina fina klopica. I kako onda nakon treninga jesti, a da nas ne bude sram pogledati se u ogledalo i spominjati si sve po redu. Šteta cijelog truda ako kasnije „ubijemo“ ogromnu čokoladu od 300g.

Pizza od integralnog brašna s brokulom Možda vas zanima... Pizza od integralnog brašna s brokulom Recepti

Istina, istina, ali sada dolazi ono najslađe. Za vas imamo recept koji volimo imati subotom za grickanje. Gricka se super uz tv, gricka se super poslije treninga. Gricka se super sa frendovima! Trokutići od integralnog tijesta s posnim sirom. Da, s posnim sirom i jako je fino.

integralna tjestenina s umakom od rajčice Možda vas zanima... Integralna tjestenina s umakom od rajčice i graška Recepti

Recept i priprema su jednostavni: Priprema 20 min, pečenje 30 min. Troškovi su minimalni: 25 kn za hrpu trokutića, točnije 23 je nama ispalo ovaj put.

 | Author: Fitness Klinika Fitness Klinika

Vadite bilježnice i pišite recept!

  • Integralne kore za savijaču: 400g
  • Posni sir: 500g
  • Kiselo vrhnje 12%: 180g
  • Jaje – komada 1
  • Fensi dodaci
    • Maslac – eto malo, kao „tajni sastojak“
    • Crni sezam
    • Malo soli
Integralni krekeri sa sjemenkama sezama i suncokreta Možda vas zanima... Integralni krekeri sa sjemenkama sezama i suncokreta Recepti

Krenite u pripremu!

  1. Treba vam papir za pečenje i „pleh“. Kore se stavljaju dvije, razrežu se poprečno na 5 jednakih traka. Smjesu posnog sira, jaja, vrhnja i malo soli zamiješajte žlicom i žlicu smjese stavite na svaku traku. Zamotajte u trokut. Trokute slažite na papir za pečenje i premažite s malo maslaca.
  2. Fensi dodatak: posipajte s crnim sezamom. Biti će kao iz kataloga… ili ako nemate, može i bez njega. Bez obzira, biti će fino.
  3. Koliko ljudi može podnijeti ova količina? Procjena – ekipa od šestero. Nemojte baš sami sve pojesti. Ako ste trčali pola sata to je otprilike 500 kcal, tako da polako...

Prosječne vrijednosti po "trokutiću"

energija

85,53

kcal

masti

2,05

g

ugljikohidrati

12,12

g

proteini

4,92

g

troškovi "materijala"

1,11

kn

 

Fitness Kliniku pratite na društvenim mrežama - za vas pišu Sanja, trener osobnog razvoja i Dražen, instruktor fitnesa

www.facebook.com/fitnessklinika/ | www.instagram.com/fitnessklinika/ | www.fitness-klinika.com

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.