Božić dolazi, i Nova godina. Vrijeme je darivanja, što u nekima od nas može izazvati i priličan stres. Darivanje bi dakako trebalo biti radost, no u praksi to se često pretvara u pravu muku. Jer kome se i kako uopće kupuju darovi?
Ili kupujete nešto za nekoga koga volite, tko vam je jako drag i već ga poznajete u dušu, ali ste nakon godina, desetljeća darivanja u međuvremenu potpuno ostali bez novih ideja; ili darujete nekoga koga zapravo i ne znate najbolje, ali mu svakako želite pokloniti neki znak pažnje, samo kad malo bolje razmislite shvatite da nemate pojma što bi to bilo i gdje biste to uopće potražili.
I to onda prerasta u veliki problem, jer ste svjesni da nema ljepšeg osjećaja nego darivati nekoga nečim lijepim, po mogućnosti i korisnim, a da to istovremeno bude nešto po čemu će vas primatelj dara dugo pamtiti i rado vas spominjati u razgovoru s drugima.
Košare pune delicija kao izraz zahvalnosti
Blagdanski darovi izmjenjuju se tisućama godina kao poseban izraz zahvalnosti i naklonosti. Još su drevni Egipćani jedni drugima dijelili košare pune delicija, a taj su običaj kasnije proširili i stari Rimljani. Ono što se daruje mijenjalo je oblike tijekom stoljeća da bi si danas legitimno dijelili i ulaznice za koncerte, kupone za kozmetičke tretmane i bonove za šoping, a nerijetko će kao dar dobro poslužiti i papirnati novac uguran u nove čarape ili spremljen u prigodnu kuvertu u boji.
Dakako ima i onih, dovoljno vještih i maštovitih koji će pronaći dovoljno vremena da vlastoručno izrade kakav dar pa i onih koji će vam samo stisnuti ruku i dati poljubac u obraz, a novac filantropski prebaciti na račun potrebitih.
Ljubav doista ide kroz želudac
Dobar dar doista je teško odabrati. Roker Ozzy Osbourne jednom je rekao: "kad ne znaš što bi poklonio nekome tko već ima sve, kupi mu ploču Beatlesa”. Ljubav, briga i naklonost mogu se iskazati doista na najrazličitije načine, no jedno je sigurno i svatko se od nas u to se imao priliku barem jednom uvjeriti: ljubav doista stiže kroz želudac i upravo se kroz njega najlakše i najbrže stiže do nečijeg srca.
Slavni irski pisac George Bernard Shaw znao je reći kako "nema iskrenije ljubavi od ljubavi prema hrani", a legendarna kuharica Julia Child bila je uvjerena da su najbolji ljudi oni koji vole hranu. I to je istina, otkako je Bog Adamu i Evi dao da uživaju u Edenskom vrtu, hrana je ljudima bila više od jednostavnog unosa kalorija.
Drevni običaj darivanja hrane ponovno je u modi, a za to postoji više dobrih razloga. To je savršen dar za sve one koji vole jesti i kuhati, nikako ne stižu sve što su naumili ili jednostavno ne vole ići u kupovinu i stajati u redovima, posebno kad počnu blagdanske gužve.
Meso i mesni proizvodi mogu biti divan dar
Onome tko daruje to će olakšati brige i uštedjeti vrijeme, dok će takav dar u primatelju probuditi žlijezde slinovnice, što će mu pak razgaliti dušu i ispuniti srce. Meso doista može biti divan dar za svaku prigodu pa ne čudi stoga što trgovine širom svijeta danas kupcima nude u razne šarene kutije upakirane stejkove, mesne okruglice, sušene svinjske lopatice, ibérico šunke, serrano palete, Barolo i Toscano salame, mortadele i kotlete, suho odležane hrenovke pa čak i mljevene junetine.
Na Novom Zelandu otišli su tako daleko da preko interneta nekome anonimno možete poslati kobasicu uz prigodnu čestitku za rođendan, godišnjicu ili diplomu.
Ravlić slavonske bombonijere su pravi hit
No zašto tražiti kruha preko pogače, zašto misliti da je trava zelenija u susjedovom dvorištu kad se takvi zanosni paketi mogu lako i jednostavno nabaviti i kod nas. Ravlić mesnice nude baš to, neodoljive slavonske bombonijere, u kojima se nude one najveće, najdraže, najsočnije i najslađe delicije našeg podneblja: domaća kobasica, slanina, vino i čvarci.
Riječ je o jedinstvenoj bombonijeri autohtonih proizvoda koji će, čim se skine poklopac već svojim mirisima početi početi mamiti i omamljivati onoga koji je prima. Vino iz kutije tu je da hrana još lakše klizne niz grlo do želuca i brzo pronađe put do srca onoga koji će svim osjetilima uživati u vašem daru. A ploča Beatlesa bit će dobrodošao bonus za one koji, eto, sad imaju doista sve.
Ravlić slavonska bombonijera je bombonijera autohtone vrste. Nudi samo premium proizvode koji upotpunjuju najbolje od Slavonije uz dašak glamoura koji čini savršen poklon ili znak pažnje. Možete birati između dvije opcije Kobasica/kulen i Natur.