Najave 17. listopada 2017.

Promjene u kompaniji HEINEKEN Hrvatska

foto: Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
Romina Ivančić postala je nova direktorica Sektora za ljudske resurse u kompaniji HEINEKEN Hrvatska

Romina Ivančić je nova direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima kompanije HEINEKEN Hrvatska. Na ovu poziciju dolazi iz kompanije Lidl Hrvatska gdje je obnašala dužnost direktorice ljudskih resursa.

U HEINEKENU Hrvatska podupirat će radnu okolinu koja osigurava najbolji učinak zaposlenika kroz uspostavljanje održive platforme koja, s jedne strane, njeguje razmjenu znanja i razvoj kompetencija, identifikaciju ključnih trendova i inovaciju te međuodjelnu suradnju, dok s druge strane u potpunosti uzima u obzir zadovoljstvo i potrebe zaposlenika.

 

pivo | Author: Thinkstock foto: Thinkstock

Također, u suradnji s kolegama iz ostalih sektora, bavit će se područjem kvalitete radnog mjesta – zaštitom na radu, zdravljem i sigurnošću zaposlenika.

Romina je svoju karijeru započela 2008. kao HR specijalist za razvoj zaposlenika u Hypo Alpe-Adria banci, a 2009. prelazi u sektor telekomunikacija. U Vipnetu najprije radi na poziciji stručnjaka za razvoj zaposlenika a kasnije preuzima funkciju stručnjaka za kompenzaciju i benefite. Tijekom svojeg rada u Vipnetu aktivno obnaša i funkciju HR biznis partnera te intenzivno radi na organizacijskom razvoju, operativnoj izvrsnosti te razvoju zaposlenika.

Nakon toga, 2014. se pridružuje Lidlu s ciljem uspostavljanja odjela razvoja zaposlenika, osnaživanja imidža poslodavca i podržavanja promjene korporativne kulture. Aktivnosti koje je sa svojim timom inicirala doprinijele su pozicioniranju Lidla kao jednog od najpoželjnijih poslodavca na hrvatskom tržištu.

U HEINEKENU Hrvatska uvjereni su da će Romina osnažiti percepciju kompanije kao odličnog poslodavca sadašnjim i budućim zaposlenicima, kojima kompanija već poslovično nudi lepezu razvojnih prilika, mogućnost realiziranja internacionalne karijere, te rad u poticajnom okruženju koje raznolikost shvaća kao komparativnu prednost.

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.