Glumica Sofia Vergara u novom je poslovnom pothvatu uspješno spojila svoje kolumbijsko naslijeđe i prirodan talent za biznis. Ovaj tjedan Vergara je, naime, predstavila ¡Díos Mio! Coffee, novi brend kave, te tvrdi da će potrošačima donijeti najbolje od kolumbijske kave, uz istovremeno slavlje i osnaživanje žena koje je proizvode.
“¡Díos Mio! kava proizlazi iz moje ljubavi prema kolumbijskoj kavi i mojih visokih standarda kada je u pitanju kvaliteta kave koju pijem. Odrasla sam u Kolumbiji, pijući kolumbijsku kavu“, napominje Vergara koja samu sebe smatra vrhunskim znalcem kad je kava u pitanju.
Rodna neravnopravnost u industriji kave
Pokretanjem novog brenda kave slavna glumica željela je naglasiti neka bitna pitanja unutar industrije kave, posebno ona koja pogađaju žene. Naime, žene značajno doprinose globalnom sektoru kave, budući da čine čak 70 posto radne snage u ovoj poljoprivredno-industrijskoj grani.
Prema izvješću Međunarodne organizacije za kavu (ICO), žene u sektoru kave, u usporedbi s muškarcima, imaju sustavno manji pristup osnovnim resursima kao što su zemljište, krediti i informacije. Farme kave kojima upravljaju žene obično su manje produktivne zbog ograničenog pristupa kvalitetnom zemljištu i financijskim uslugama, kao i slabije mogućnosti za obrazovanje i obuku žena za obavljanje tog posla.
Iako žene čine značajan dio radne snage u industriji kave, često nemaju moć donošenja odluka u svojim kućanstvima i zajednicama. Ova neravnoteža moći utječe na njihovu sposobnost da ulažu u svoje farme i poboljšaju svoju produktivnost.
Štoviše, žene su često isključene iz programa osposobljavanja i poljoprivrednih savjetodavnih službi, koji su obično osmišljeni imajući na umu muškarce poljoprivrednike.
Osnaživanje žena kroz brend kave ¡Díos Mio!
Vergarin novi brend kave ¡Díos Mio! Coffee ima za cilj riješiti neke od ovih problema pružanjem platforme koja slavi i podržava žene uzgajivačice kave. U suradnji s Nacionalnom federacijom proizvođača kave (FNC, Kolumbija), ¡Díos Mio! osigurava da zrna koja se koriste u njihovim mješavinama potječu s farmi žena koje su sastavni dio kolumbijske industrije kave.
¡Díos Mio! tim ženama osigurava stabilno tržište za njihovu kavu, a i samo Vergarino ime i prezime pomaže da se njihove potrebe, želje i trud lakše istaknu i dopru do javnosti.
3 načina prženja kave
Kava ¡Díos Mio! donosi 3 različita načina, odnosno intenziteta prženja kave nazvane Slatkoća, Ravnoteža i Jačina, koji osim različitih aroma i okusa na svoj poseban način progovaraju o kvalitetama i doprinosu kolumbijskih žena u uzgoju kave.
Mješavina pod nazivom Dulzura (Slatkoća, Nježnost), kako opisuju iz brenda ¡Díos Mio!, u šalici nudi „esenciju toplog bakinog zagrljaja“ te „ugodnu šalicu kave suptilnih voćnih aroma“.
Ravnoteža (srednje pečena kava) inspirirana je ženama koje balansiraju između posla, obitelji i strasti za kavom te donosi „bogatu aromu i note orašastih plodova, bijele čokolade i smeđeg šećera“.
Blend najintenzivnijih aroma - Snaga (tamno pržena kava) odražava snagu kolumbijskih žena u uzgoju kave. Ova kava bogata je notama kakaa i dimljenim notama.
Kava ¡Díos Mio! za sada je dostupna u formatu mljevene kave, kapsula te Nespresso kapsula, a za sada može se nabaviti u SAD-u putem Walmartova web shopa i web stranice brenda ¡Díos Mio!.