Recenzije 22. prosinca 2016.

Hrvatska govedina za najbolje hrvatske restorane!

foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.
gastro postao gastro.24sata.hr
Samo su rijetki vjerovali da će na farmi u Malom Grđevcu na padinama Bilogore četiri godine nakon otvaranja danas šetati preko pet stotina grla jedne od najkvalitetnijih svjetskih pasmina... A danas jedemo fantastično meso pasmine charolais uzgojeno upravo kod nas!

U zimskom vrtu Bluesun hotela Kaj u Mariji Bistrici održano je gastroenološko predstavljanje eko proizvodnje prvoklasne govedine pasmine charolais koja dolazi s farme "Sunčane livade" u Malom Grđevcu. Šef kuhinje i prošlogodišnji "zagorski Chtef", Marko Futivić otkrio je tom prilikom tajne dobrog steaka i održao steak radionicu.

 | Author: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co. foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.

Tvrtka Sunčane livade službeno je otvorena 2012. godine, te je u kategoriji malih poduzetnika koji se bave stočarstvom farma s najvećim temeljnim kapitalom u Hrvatskoj - 18 milijuna kuna. Na prekrasnim brežuljcima omeđenim stoljetnim šumama slobodno šeta matično stado, a u donedavno napuštenom selu u blizini Bjelovara danas živi jedan jedini stalni stanovnik – direktorica farme Mica Obradović.

 | Author: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co. foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.

Od nje smo saznali da se ovdje radi najvećoj farmi sistema „krava-tele“ u Europi i najmodernijoj u Hrvatskoj. U Grđevcu se uzgaja francuska pasmina „charolais“ goveda, druga najcjenjenija i najskuplja vrsta govedine na svijetu! Na farmi radi osam zaposlenih koji brinu o 500-njak grla ove zahtjevne, ali i iznimno zahvalne pasmine.

 | Author: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co. foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.

Njihovo meso najbolje kvalitete servira se u cijelom Bluesun hotelskom lancu od Marije Bistrice, preko Starigrada Paklenice, Bola na Braču, Brela i Tučepa. U hotelskim à la carte restoranima kreirana je jedinstvena „Steak lovers“ ponuda, koja je pripremom i kvalitetom jedinstvena na hrvatskom tržištu.

 | Author: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co. foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.

„Meso junadi i goveda s naše farme podmirilo je ove godine više od polovice potreba hotelskih i à la carte restorana Bluesuna, a za sljedeću godinu predviđamo značajan rast udjela, čak i do 70%.“ rekla je Mica Obradović.

 „Udio manjih OPG-a i srednjih proizvođača u ukupnoj strukturi partnera je 60/40 u korist malih i srednjih proizvođača i distributera. Misija kompanije a ta je da su nam kvaliteta proizvoda i fer odnosi s lokalnim partnerima na prvom mjestu.“ - naglasio je Damir Baković, direktor nabave u Bluesunu.

 | Author: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co. foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.

Meso sa Sunčanih livada pripremio je vrhunski tim kuhara iz Bluesun hotela Kaj, a sve tajne dobrog steaka, od njegovog rezanja, do maturiranja, pripreme i serviranja novinarima je prezentirao nagrađivani chef, Marko Futivić, a potom ih i educirao o pripremi na izuzetno zabavnoj i dinamičnoj steak radionici.

Za početak, služila se klasična goveća juha, goveđa salata kao i sušeni goveđi jezik. Tada je uslijedio hit dana, tatarski odrezak u obliku ćevapa, kojem smo se vraćali nakon svakog narednog jela. Hit nad sitovima, svježe, slasno, mirisno – među najboljima u Hrvatskoj. Ne samo da nam je gospodin Futivić pokazao dijelove mesa prije stavljanja na roštilj, nego nam dozvolio i da ih sami stavljamo na isti. Veliko veselje za svakog gurmana i piromana, a našlo ih se...

 | Author: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co. foto: TABASCO®, the Diamond and Bottle Logos are trademarks of McIlhenny Co.

Uglavnom, sve ono što je rečeno o ovoj francuskoj pasmini – istina je. Steak, biftek, i ostali dijelovi prekrasnog crvenog mesa nestajali su i prije nego bi se poslužili, i čiste duše preporučamo lanac Bluesuna za kompletno mesno uživanje. Točka.

Kako je Bluesun je poznat po tome da surađuje s lokalnim OPG-ovima, na prezentaciji su okupljeni mogli kušati Mljekara Euro-milk i OPG Zvonko Hursa proizvode koji se često serviraju gostima u Kaju.

Ukratko, ljubitelji najfinijeg mesa moraju sjesti u automobil i odvesti se do prvog Bluesun restorana te se prepustiti užicima od tatara do bifteka. Savršenstvo okusa, san svakog mesoljupca, nema više čekanja...

 

 

 

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.