Povrh toga Ivana je prisutnima otkrila svoje jutarnje rituale i važnost turske kave u njenom svakodnevnom životu budući da zbog prirode svog posla svako jutro ustaje u 4 i 20. Upravo joj turska kava daje potreban polet i energiju kako bi u radijskom eteru zvučala prpošno i energično.
Nakon što je Ivana opisala svoje jutarnje rituale, više o turskoj kakvi iz kapsule s prisutnima su podijelili Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe koji je izrazio zadovoljstvo što je Barcaffè postala službena kava Weekend Media Festivala dok je Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe održala prezentaciju o tome kako se došlo na ideju o turskoj kavi u kapsuli.
„I Barcaffè i WMF su brendovi od regionalne važnost i zato mi je veliko zadovoljstvo što je upravo Barcaffè postala službena kava ovog najvažnijeg marketinško-medijskog događanja u regiji. I ne samo da i mi i WMF imamo regionalnu važnost, nego smo svaki u svojem segmentu poslovanja lideri: WMF kao najveći takav festival, a Atlantic Grupa kao vodeći proizvođač kave u našoj regiji. Međutim, koliko je bilo teško doći do vrha, još je teže sačuvati poziciju lidera. A u tome nam pomažu inovacije po kojima smo već prepoznati na svim našim tržištima. Inovacija je ključna riječ za nas, a jednu od njih predstavljamo i danas. Svjesni činjenice da turska kava i dalje drži primat po potrošnji na ovim područjima, odlučili smo je učiniti dostupnom još većem broju naših vjernih potrošača prateći pritom njihove životne navike“, naglasio je Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe.
Okus i miris turske kave ujedinjen u Barcaffè D.O.T. kapsule namijenjen je svima koji cijene kavu visoke kvalitete i žive ubrzanim životom ali i dalje žele uživati u novoj dimenziji tradicionalnog okusa. Tijekom prezentacije ove velike inovacije prisutne je oduševila i lakoća u pripremi turske kave u kapsuli za koju je potrebno manje od jedne minute.
„Unutar već postojeće linije Barcaffe D.O.T. kapsula kave odlučili smo lansirati Barcaffè kapsulu turske kave koja je kompatibilna s najvećim brojem aparata u regiji. To je prva takva kapsula u Europi, što je automatski čini i iznimno inovativnim proizvodom na tržištu jer do sada na našim prostorima niste mogli popiti tursku kavu iz kapsule. U tradicionalnom segmentu kao što je turska kava nije lako biti inovativan, ali suština je upravo u tome da spremno odgovaramo na izazove koje donosi dinamika tržišta ali i modernog načina života. Ono što je revolucija u slučaju Barcaffè D.O.T. kapsule je da je to kapsula s kojom možete u par trenutaka dobiti pravu tursku kavu, karakterističnog mirisa i ukusa od koje ujutro zamiriše cijela kuhinja“, istaknula je Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe.
Brend Barcaffè po prvi puta postao je službena kava Weekend Media Festivala koji svake godine okuplja brojne regionalne stručnjake iz komunikacijske industrije. Na festivalu u Rovinju ove godine okupilo se više od 5.000 sudionika koji su u tri dana sadržajnog programa uživali u bogatstvu okusa i aromatičnih mirisa iz široke ponude Barcaffè kava.
Uz aktivnosti na svom izložbenom prostoru, Barcaffè je tijekom trajanja festivala za posjetitelje organizirao i Barista performans: kroz priču o kavi i pripremi vrhunskog espressa posjetitelje su proveli baristi Dejan Maljković i Goran Bartolović, glavne zvijezde Barcaffè Barista Toura koji je do sada održan u nekoliko gradova u Hrvatskoj.