"Denis Ivančić otkrio je recept kojim njegov tim marketinških stručnjaka pronalazi rješenje, a ima tu informatičara, novinara, psihologa, specijalista za društvene mreže i drugih, koji naporno rade na podizanju TripAdvisor rejtinga svojim klijentima na potpuno legalan način. Osmislili su model koji je jedinstven u svijetu, zaobišli u širokom luku sve nelegalne aktivnosti i jeftine marketinške poteze, a sve to kako bi pružili svojim klijentima vrhunsku uslugu oglašavanja." vrišti iz svih medija ovih dana, pa smo Denisu postavili par pitanja:
Denise, d.istra nije samo bildanje analitike pojedinih stranica? Kako ste uopće krenuli u ovaj "biznis”?
Krenuo san u taj biznis s digitalnim marketingom prije tri godine jer sada trenutno se dešava do sada u povijesti neviđeni generacijski i ekonomski pomak u tako kratkom vremen. To znači da svi mediji iz klasičnih prelaze u digitalne i nisam htio propustiti tu priliku za se ukrcati u vlak budućnosti. Zato sam otvorio agenciju za digitalni marketing i krenuo nuditi usluge na tržištu. Naša usluga je malo drugačija od drugih jer mi za naše klijente stvaramo sadržaj i komunikacijski kanal od klijenta do njihovih kupaca i obrnuto. Razlika je u tome što je naša usluga aktivna i mi direktno nalazimo ciljanu skupinu i onda nju dovodimo našem klijentu i klijenta ciljanoj skupini. Mi ne prodajemo ništa - mi samo nudimo aktivnu uslugu za koju smo plaćeni po učinku. I jedna smo od rijetkih tvrtki u svijetu koja radi na taj način.
Gdje ste dobili ideju, koliko se ljudi danas može pohvaliti s vašim "kritikama”?
Na primjeru TripAdvisora ideju sam dobio tako što sam vidio da tjedno kroz restoran prođe stotine jako zadovoljnih ljudi i rijetko kada netko od njih objavi komentar i recenziju na TA, a dovoljno vam je samo jedan nezadovoljan i da taj odmah objavi negativan komentar. Zbog toga se TA danas pretvorio u knjigu žalbe.
Kako izgleda put od upita vašoj firmi do trenutka kad izađe recenzija?
Puno restorana nam se počelo javljati i žaliti na komentare i recenzije na TA i tražili su od nas da im pomognemo. Zato sam formirao u firmi odjel koji se bavi samo TA i koji je zadužen da pronađe i kontaktira stvarne ljude koji su bili u restoranu i koji su bili zadovoljni s hranom i uslugom. Onda ih zamolimo da objave pozitivan komentar i recenziju i ako imaju sliku neka stave i sliku. Odaziv je više nego dobar - čak nešto veći od 60%. Jedna smo od rijetkih tvrtki u svijetu koja to radi na takav legalan način. Trenutno naši programeri rade na alatu koji će automatski pronalaziti po internetu ljude koji su bili na toj lokaciji u tom restoranu.
Koliko je to u biti ne/legalno, i spavate li mirno?
Usluga je 100% legalna jer kontaktiramo ljude koji su stvarno bili u restoranu i zamolimo ih da objave komentar.
Mislite li da ovom svojom akcijom škodite restoranima koje ne zanima takva vrsta marketinga?
Ne, jer TA se pretvorio u knjigu žalbe nezadovoljnih gostiju. Zadovolji su jako teško motivirani za objavu komentara za razliku od nezadovoljnih koji su visoko motivirani i zato smatram da radimo veliku uslugu restoranima da se vide njihove kvalitete i kvaliteta njihove ponude i zadovoljstvo gostiju.
Idete li uopće u te restorane, ili ih samo random nahvalite?
Idem redovno ne samo u te, nego obilazim i ostale restorane na području Istre i Kvarnera jer me to jako zanima i veseli.
Gdje sve danas radite, kako ste uspjeli toliko proširiti firmu?
Krovna tvrtka d.istra je u HR u Pazinu, a imamo i d.istru u Sloveniji, Srbiji, Ukrajini. Prije par mjeseci sam otvorio i u SAD jer se širimo s našim uslugama i na to tržište. Nema razloga da sve ovo što radimo u tih par država ne radimo i za SAD i ostale zemlje EU. Za sada nas je zaposleno 27, a u planu je u prvoj polovici sljedeće godine zaposliti još 50 ljudi. Prije mjesec dana zaposlili smo i psihologinju kako bismo mogli našim klijentima ponuditi još bolju uslugu i da možemo što bolje pogađati ciljanu skupinu za naše klijente. Inače imamo zaposlene od informatičara, ekonomista, kulturologa, novinara….
Nagovorite naše čitatelje da se i oni oglašavaju, odnosno reprezentiraju putem vas!
Danas se dešava u svijetu veliki generacijski i ekonomski pomak i u sljedećih 10 godina tvrtke i ljudi koji ne budu koristili alate i usluge 21 stoljeće, i budu radili na isti način kao i do sada - neće imati velike šanse na tržištu.