U kampanji je sudjelovalo 288 investitora iz 25 zemalja svijeta, a svi zaposlenici Pivovare također su postali investitori!
Najuspješnija Funderbeamova crowdfunding kampanja u Hrvatskoj, ali i Europskoj uniji, završila je Medvedgradovom božićnom pričom - tradicionalnim dijeljenjem piva, običajem kojeg Pivovara njeguje već četvrtu godinu zaredom.
Tijekom ovog tradicionalnog događanja, svi zaposlenici Pivovare izašli su na zagrebačke ulice i zajedno dijelili pivo građanima.
Vesela i pozitivna atmosfera i sveopće oduševljenje Zagrepčana i njihovih gostiju nisu izostali ni ove godine, pa će dijeljenje piva ostati tradicija i uoči svih budućih božićnih blagdana.
Osim uspješno završene kampanje, Medvedgrad u prosincu ima još jedan veliki razlog za slavlje, a to je 23. rođendan Pivovare, koji će se proslaviti u pivnici Medvedgrad u Ilici 49 uz čak dva nova piva napravljena posebna za tu prigodu.
ULAGANJE U PROIZVODNJU
Sredstva prikupljena kampanjom na Funderbeamu uložit će se u novu pivovaru kapaciteta 25.000 HL, koja će imati varionicu za kuhanje piva od 6.000 litara, zatim u novu punilicu za boce od 5.000 boca / sat, a svi procesi bit će kompjuterski vođeni. Na novoj lokaciji postojat će i dodatna mogućnost širenja do 50.000 HL bez potrebe za dodatnim investiranjem u novu opremu za kuhanje piva ili novu punilicu – najskuplje dijelove proizvodnje.
Također, imat će izgradnju, servis i održavanje postrojenja na istoj lokaciji – što je velika prednost zbog fleksibilnosti i smanjenja troškova.