Otvaranjem poslovnice u Splitu BURGER KING® započinje novo poglavlje u Hrvatskoj kojim najavljuje veliku ekspanziju na našem tržištu. Prva BURGER KING® poslovnica u Hrvatskoj otvorena je 2014. na odmorištu Draganić-jug na autocesti A1, a godinu dana kasnije otvorena je i poslovnica u zagrebačkom Arena Centru, obje u vlasništvu tvrtke Marche.
Splitska poslovnica označava početak daljnjeg razvoja ovog popularnog fast food lanca. U iduće tri godine vlasnik BURGER KING® franšize za Hrvatsku, tvrtka Kraljevi Restorani, kao nositelj razvojne franšize, planira otvoriti 15 poslovnica i to na više lokacija u većim hrvatskim gradovima.
Splitska ujedno je i prva u vlasništvu franšize Kraljevi Restorani iza koje stoji uspješan Australac hrvatskog podrijetla, gospodin Mark Ivančić, koji restorane ima već više od 20 godina. U Australiji u svom vlasništvu ima nekoliko poslovnica koje posluju po BURGER KING® standardu kao i nekoliko restorana poznatog američkog lanca Outback Steakhouse.
Tvrtka Kraljevi Restorani d.o.o. nositelj je franšize za BURGER KING®, a u Hrvatskoj je stekla pravo za razvoj i otvaranje svih budućih BURGER KING® objekata.
Ono po čemu se BURGER KING® uvelike razlikuje od ostalih fast food lanaca su namirnice, budući da se koriste isključivo najkvalitetniji sastojci. Postavljeni su visoki standardi kod izbora dobavljača sirovina, a u BURGER KING®-u se posebno ponose svojim kraljevskim standardom. On nalaže da se burgeri rade od 100 postotne govedine, bez dodanih konzervansa, aditiva ili bilo čega drugog, a peku se isključivo na roštilju i to na vatri, onako kao što biste radili kod kuće u vrtu.
Jela se za razliku od drugih fast food lanaca ovdje pripremaju isključivo po narudžbi, što znači da nema unaprijed pripremljenih sendviča već se svaki radi onog trenutaka kad se narudžba zaprimi. Rezultat je uvijek svjež i ukusan sendvič, kojeg svaki gost može kreirati po svom ukusu.
Po želji gost u njega može dodati extra sir, slaninu ili pak goveđi kosani odrezak. I ne samo to. BURGER KING® naglasak stavlja na personalizaciju proizvoda i slavljenje različitosti, jer u redu je biti drugačiji i ne uklapati se u nametnute standarde, baš kao što to govori njegova krilatica BK your way.
Prema BURGER KING® pravilima u sendviče se mogu dodavati i sastojci koji se ne nalaze u originalnoj recepturi tog proizvoda. No, standardi i granice ipak postoje, pa omiljeni Whopper ipak ne možete dobiti s preljevom od čokolade.
Zaštitni znak ovog lanca brze prehrane upravo je popularni Whopper, veličanstveni burger koji se sastoji od goveđe pljeskavice i dodatka rajčice, zelene salate, kiselih krastavaca, luka i majoneze u pecivu sa sezamom. Upravo je prema ovom burgeru BURGER KING® dobio i svoje drugo ime: HOME OF THE WHOPPER®. Osim raznih hamburgera i cheeseburgera, prženih krumpirića i napitaka, BURGER KING® u ponudi ima i posebno pripremljene menije poput Whoppera, Steakburgera, Big King XXL-a, Double Cheeseburgera ili Big Kinga, koji osim burgera uključuju srednji pommes frites i 4 decilitra bezalkoholnog pića.
U ponudi su i King deserti poput sundae sladoleda s preljevom, vrućih brownieja s dodatkom sladoleda ili smoothieja. Po povoljnim cijenama može se kreirati i veličina menija od Medium, Large do XXL-a.
Prvi u nizu od ukupno 15 novih BURGER KING® lokacija otvara svoja vrata u Splitu, a to je ujedno i prva BURGER KING® poslovnica kod nas uređena u 20/20 Prime designu. Riječ je o uređenju koje uspješno spaja tradiciju brenda s modernim dizajnom kojeg odlikuju detalji u popularnom industrijskom looku.
Prirodni materijali, tople boje i zanimljive teksture drveta, metala i ciglenih zidova, te otvoreni stropovi koji otkrivaju cijevi i svjetla savršeno se uklapaju u novi stil uređenja koji slavi tradiciju na svjež i moderan način. Osim toga, nudi više mjesta za sjedenje, kutak za najmlađe, ali i tzv. zajedničke stolove pogodne za grupe.
BURGER KING® tijekom 2018. u Hrvatskoj planira razviti lokalni opskrbni lanac, a cilj je što više sirovina dobavljati od hrvatskih dobavljača. Time će se osigurati vrhunska kvaliteta sirovina, ali i dati doprinos razvoju hrvatskog gospodarstva.