Špajza 09. travnja 2018.

Podravkini „jubilarci“ u modnom izričaju ELFS-a

Promo
gastro postao gastro.24sata.hr
Podravka ove godine obilježava 60 godina svojih ikona, okusa koji su uz sebe trajno vezali milijune potrošača diljem svijeta.

Podravkini proizvodi - Kokošja i Goveđa juha, Goveđi gulaš i Kokošja pašteta, lansirani davne 1958. godine, zadržali su svoju neprikosnovenu recepturu, ali i prepoznatljiv dizajn uz simbole – pijetla i kravicu, koji i danas inspiriraju i pokreću posebne priče.

Naš poznati modni dvojac ELFS prepoznao ih je još 2010. godine i u svoju kolekciju uveo majice s likovima ovih Podravkinih ikona, a povodom njihovog 60-og rođendana, kreirao novu kolekciju inspiriranu upravo njima.

 

 | Author: Promo Promo

 

Tri nova dizajna majica s prepoznatljivim i dugovječnim Podravkinim simbolima, predstavljena su na reviji nove proljetne modne kolekcije ELFS-a, u prekrasnom ambijentu Botaničkog vrta u Zagrebu.

Proljetna kolekcija dizajnera Aleksandra Šekuljice i Ivana Tandarića, romantična je i razigrana pa su se originalne majice s motivima Podravkinih „jubilaraca“ savršeno uklopile te upotpunile modni događaj u kojem su uživale i mnoge poznate osobe; Tihana Harapin Zalepugin, Danijela Pintarić, Ana Maras Harmander, Mirjana Mikulec, Antonija Šola, Antonija Stupar Jurkin, Andrea
Andrassy, Luka Nižetić i drugi.

Ovu lijepu gastro-modnu priču začinili su i Podravkini promotori kulinarstva maštovitim delicijama pripremljenim od Podravkinih proizvoda, koji su na zaista originalan način proslavili svoj 60. rođendan.

 

 | Author: Promo Promo  | Author: Promo Promo

 

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.