Riječ je o hrvatskom brandu burger restorana, koji od svojih početaka surađuje s domaćim OPG gospodarstvima te tako potiče i njihov rast. Prvi restoran je otvoren 2014. godine u Frankopanskoj 11, a sada su ponosni vlasnici restorana u Bogovićevoj 7, Radničkoj 34, Slavonskoj aveniji 22 f te u Rijeci i Beogradu.
Ono po čemu su poznati i drugačiji je činjenica da se svi burgeri rade od 100% čiste junetine, bez dodatka i aditiva. Peciva nabavljaju iz lokalne zagrebačke pekare, koriste sir iz Zagorja, pancetu iz Dalmacije, salatu iz Slavonije, krumpir iz Like, tartufe iz Istre...
Iako od prvog dana bilježe kontinuirani rast, brojka od preko 400 tisuća gostiju nije iznenadila Submarine ekipu jer, kako kažu, to je samo početak i planiraju širenje u ostatak Hrvatske.
„Koncept je nastao iz potrebe da se burger kao jelo predstavi na drugačiji način, koristeći lokalne i prirodne namirnice. Iako imamo još velikih planova, vrlo je bitno naglasiti kako se unatoč širenju kontinuirano ulaže u kvalitetu namirnica te se planira dodatna edukacija osoblja“, kazao je Luka Jureško iz Submarinea.
Redizajn vizualnog identiteta
Osim druženja s dobavljačima i partnerima, Submarine je iskoristio ovo otvaranje i za predstavljanje redizajna vizualnog identiteta. Projekt interijera izradio je arhitektonski ured SKROZ, odnosno kreativni tim kojeg čine Jasmina Dupalo, Maša Vukmanović i Maja Preglej. Umjetnica Hana Tintor izradila je ilustraciju koja povezuje novi restoran s temeljnim vrijednostima Submarinea - lokalno, prirodno i domaće. U komunikaciju također ponovno vraćaju slavni žuti periskop, po kojem je Submarine prepoznatljiv od svojih početaka.
No, usprkos širenju i uspjehu, nisu zaboravili na ono što je bitno, odnosno na društvene odgovorno poslovanje. Ove su godine pokrenuli akciju u kojoj dio sredstava od prodaje burgera, kojeg je osmislio chef Mate Janković, doniraju udruzi Crveni nosovi klaunovidoktori.
Riječ je o trećoj godini njihove suradnje, a podsjetimo kako su u dosadašnjem radu skupljali pelene za djecu tijekom izbjegličke krize, božićnim poklonima pokušali su razveseliti štićenike Doma za nezbrinutu djecu Grada Zagreba, a svake godine u svojim restoranima obilježavaju Dan ružičaste vrpce i Movember. Pomažu i Rugby klubu Zagreb, biciklističkom udruženju Campetto Rijeka, podržavaju riječku dobrotvornu akciju Smiješak...
Osim toga, sudjeluju na mnogim festivalima i zanimljivim događanjima sa svojim žutim Pop up restoranom, tako da Submarine posebnu zimsku ponudu možete probati i na zagrebačkom Adventu, odnosno na Fuliranju i Gornjem gradu.